Szanowni Państwo,
w ramach doskonalenia nauczycieli serdecznie zapraszamy Państwa na kurs webinarowy “Dysleksja w szkole“, który nagrany jest na naszych platformach i dostępny dla Państwa do dnia 7 maja 2023 r.
Program szkolenia:
- Dysleksja jako specyficzne trudności w nauce
- Przyczyny specyficznych trudności w nauce czytania i pisania
- Dysortografia i dysgrafia w rzeczywistości szkolnej
- Inne spojrzenie na dysleksję. Elementy terapii.
Cykl poprowadzi Emilia Banaszak – Absolwentka Wydział Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 13 lat pracuje z młodzieżą ucząc języka polskiego, historii oraz wiedzy o społeczeństwie w szkole podstawowej. Zajęcia prowadzi wykorzystując metodę sketchnotingu. Współpracuje z Wielkopolskim Stowarzyszeniem Na Rzecz Promocji, Kultury, Sportu i Turystyki jako wolontariusz wyjeżdżając jako opiekun na zagraniczne obozy. Uwielbia muzykę, podróże oraz czytanie książek. Wierzy, że w każdym młodym człowieku jest potencjał, tylko trzeba znaleźć odpowiedni klucz, aby go odkryć.
Kurs to koszt 120 PLN.
W cenie:
- link do szkolenia
- materiały
- certyfikat.
Jak to działa?
- Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy poniżej wgrywając potwierdzenie wpłaty.
- Link do szkolenia zostanie wysłany w ciągu 24 godzin (z wyjątkiem sobót i niedziel) na podany adres mailowy (proszę uważać przy podawaniu adresu!)
- Materiały poszkoleniowe i certyfikaty wysyłamy 15 maja
- Dostęp do szkoleń obowiązuje tylko do 7 maja!
DANE DO PRZELEWU!
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Stowarzyszenia „Wspólnota Polska” ul. Pieniężnego 6, 14-100 Ostróda nr konta 14 2490 0005 0000 4600 7271 8358, Swift : ALBPPLPW. W tytule przelewu należy wpisać nazwę szkolenia. Koniecznym warunkiem jest przesłanie nam potwierdzenia wpłaty poprzez poniższy formularz.
- Młodzi śladami bohaterów. Otwarcie projektu Światowego Zlotu Młodzieży z Kraju i z Zagranicy Monte Cassino 2025
- Monte Cassino – historia, która zobowiązuje
- Motywacja, która działa – skuteczne strategie dla nauczycieli pracujących z uczniami neurotypowymi i neuroróżnorodnymi
- Granice z empatią – jak budować bezpieczne ramy dla dziecka w spektrum?
- Usta mówią więcej, niż myślisz – odruchy i rozwój motoryki orofacjalnej
- Dobre intencje, złe skutki – czego unikać w relacji z dzieckiem z autyzmem?
- Ruch, który mówi – diagnozowanie i wspieranie rozwoju motorycznego dziecka z ASD
- Sensoryczny świat dziecka w spektrum – jak go zrozumieć i wspierać?