SZANOWNI PAŃSTWO
Zapraszamy na płatny kurs e-learningowy „AI w edukacji – sztuczna inteligencja bez tajemnic”. Jest to kurs doskonalący umiejętności nauczycieli, który odbędzie się w dniach 8, 15, 22 lutego.
Kurs będzie odbywał się na platformie e-learningowej. Transmisja ze spotkania (nagrywana) z nasza trenerką – Moniką Frysz – będzie również do Państwa dyspozycji przez cały okres trwania kursu poprzez czat, forum oraz liczne zadania, które dla Państwa będzie miała przygotowane. Pierwsze spotkanie na żywo z trenerką odbędzie się online 8 lutego o godzinie 17.00 czasu polskiego. Pozostałe kontakty odbywać się będą poprzez platformę.
OPIS:
Kurs jest płatną formą doskonalenia umiejętności nauczycieli.
Odbędzie się w dniach 8, 15, 22 lutego 2024 r.
Kurs składa się ze spotkań na żywo w w/w dniach w godzinach 17.00-18.30, konsultacji indywidualnych z trenerką oraz materiałów udostępnianych na platformie edukacyjnej Google Classroom.
Zdobyta wiedza pozwoli swobodnie korzystać z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji oraz samodzielnie generować zasoby za pomocą AI
Pierwsze spotkanie na żywo z trenerką odbędzie się online 8 lutego 2024 r. o godz. 17.00 czasu polskiego. Linki do kolejnych webinarów, jak również nagrania i materiały będą pojawiały się na platformie Google Classroom.
PROGRAM SZKOLENIA
8 lutego
AI nie boli! Generowanie tekstu za pomocą sztucznej inteligencji.
- Podstawowe informacje o AI;
- Przykłady zastosowań sztucznej inteligencji w nauczaniu, uczeniu się i ocenianiu;
- TOP 3 aplikacji do generowania tekstu;
- Instrukcja jak formułować polecenia, aby AI podawała odpowiednie wyniki;
- Przykłady promptów do generowania tekstu (około 1000 gotowych promptów);
- Jak sprawdzić czy tekst napisał człowiek czy sztuczna inteligencja (AI)? Czy jest to możliwe?
- Czy AI można w 100% zaufać? Skąd możemy mieć potwierdzenie poprawności informacji?
15 lutego
Jak generować niepowtarzalne zdjęcia za pomocą AI?
- Topowe aplikacje do generowania obrazu;
- Przykłady promptów do generowania obrazu;
- Gdzie szukać inspiracji?
- Jak ożywić zdjęcie i podłożyć własny tekst?
- Sztuczna inteligencja w perspektywie czasu – pomoc czy pułapka?
- Jak uczniowie w pozytywny sposób mogą wykorzystywać sztuczną inteligencję w swojej edukacji?
- Samodzielne tworzenie podkładu – usuwanie wokalu z utworu.
22 lutego
Sztuczna inteligencja w Canvie – gdzie jej szukać i jak stosować? Tworzenie quizów z pomocą AI. Aplikacje, które wykorzystują sztuczną inteligencję.
- Prawo autorskie do generowanych obrazów przez AI w Canvie i nie tylko;
- Generowanie obrazu za pomocą aplikacji „Zamiana tekstu w obraz”;
- Magiczny tekst;
- Automatyczne tworzenie prezentacji;
- Tworzenie Quizów z pomocą sztucznej inteligencji;
- Gdzie jeszcze możemy spotkać AI?
ZAŚWIADCZENIE O UKOŃCZENIU KURSU:
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli SWP jest akredytowaną niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli i oferuje uczestnikom szkoleń zaświadczenia o ich ukończeniu. Warunkiem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu kursu „AI w edukacji – sztuczna inteligencja bez tajemnic” jest aktywny udział w szkoleniach oraz przesłanie w terminie prac zaliczeniowych.
Certyfikat jest wliczony w cenę szkolenia.
OPŁATY:
- 500 zł
- 350 zł dla osób, które uiszczą opłatę w całości przed 28.01.2024 r.
- Zniżki dla 5-osób lub więcej z jednej placówki
WYKŁADOWCA
Monika Frysz – trener kompetencji cyfrowych, specjalista ds. praw autorskich w edukacji, mentor, ogólnopolski trener w programie edukacji cyfrowej dla nauczycieli “Lekcja: Enter”. Pomaga nauczycielom rozwijać umiejętności w zakresie wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji. Jednocześnie jest również grafikiem komputerowym, prowadzi podstawowe oraz zaawansowane szkolenia w CANVIE dla szkół i przedszkoli. Od zeszłego roku szkolnego prowadzi również szkolenia związane z tematyką sztucznej inteligencji (AI) oraz pokazuje jak jej tajniki można wykorzystać w edukacji szkolnej i przedszkolnej.
REKRUTACJA
Aby wziąć udział w szkoleniu prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Opłatę należy uiścić podczas wypełniania formularza poprzez wgranie potwierdzenia wpłaty uczynionej przelewem tradycyjnym.
Dane do przelewu:
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Stowarzyszenia „Wspólnota Polska”
ul. Pieniężnego 6, 14-100 Ostróda
49 1020 3541 0000 5102 0389 9135
ILOŚĆ MIEJSC:
Ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
FORMULARZ REJESTRACYJNY
październik 2024
Wydarzenia dla październik
1
Wydarzenia dla październik
2
Wydarzenia dla październik
3
Wydarzenia dla październik
4
Wydarzenia dla październik
5
Wydarzenia dla październik
6
Wydarzenia dla październik
7
Wydarzenia dla październik
8
Wydarzenia dla październik
9
Wydarzenia dla październik
10
Wydarzenia dla październik
11
Wydarzenia dla październik
12
Wydarzenia dla październik
13
Wydarzenia dla październik
14
Nauczanie języka polskiego jako obcego – GRAMATYKA
Kreatywny nauczyciel,czyli jak i po co rozwijać twórczy potencjał
Wydarzenia dla październik
16
Nauczanie języka polskiego jako obcego
Praca z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi i psychologicznymi
Formy pomocy małemu dziecku w świetle przepisów prawa oświatowego
Wydarzenia dla październik
17
Dialog międzykulturowy
Uczeń z zachowaniami opozycyjno – buntowniczymi w szkole.
Wydarzenia dla październik
18
Wydarzenia dla październik
19
Wydarzenia dla październik
20
Wydarzenia dla październik
23
Praca z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi i psychologicznymi
Praktyczne wskazówki do pracy z dzieckiem ze spektrum
Wydarzenia dla październik
25
Wydarzenia dla październik
26
Wydarzenia dla październik
27
Wydarzenia dla październik
30
Wydarzenia dla październik
31
- Kreatywny nauczyciel, czyli jak i po co rozwijać twórczy potencjał ucznia?
- Uczeń z zachowaniami opozycyjno – buntowniczymi w szkole. Istota i charakterystyka ODD cz. I
- Proces dydaktyczny a uczniowie z niepełnosprawnościami: komunikacja i wsparcie
- Hejt w szkole, hejt w sieci
- Nauczanie języka polskiego jako obcego – GRAMATYKA
- Savoir – vivre w kontaktach z uczniami z niepełnosprawnościami
- Studium Metodyczne dla nauczycieli z USA
- Nauczanie języka polskiego jako obcego
- Adaptacja w szkole, czyli strategie wspierania uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Cyfrowe lekcje: bezpieczeństwo i AI w nowoczesnej edukacji