Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy Państwa na kurs „Dysleksja – kurs webinarowy” do którego dostęp otrzymają Państwo od dnia 12 listopada 2024 od godz.: 20:00 w formule on-line, do dnia 26.11.2024 r. do godz.: 20:00.
Program szkolenia/Opis szkolenia:
Czy wiesz, że… Dysleksja to nie tylko trudności w nauce czytania i pisania, ale również wyzwanie, które wymaga zrozumienia i wsparcia? Szkolenie poświęcone specyficznym trudnościom w nauce pozwoli Ci zgłębić przyczyny i mechanizmy stojące za dysleksją oraz pokrewnymi trudnościami, jak dysortografia i dysgrafia. Dowiesz się, jak te trudności wpływają na funkcjonowanie uczniów w szkole, a także poznasz terapeutyczne podejście do pracy z dziećmi z dysleksją. To szkolenie to nowe spojrzenie na dysleksję – jako wyzwanie, z którym możemy skutecznie sobie radzić przy odpowiednim wsparciu i narzędziach.
Kurs składa się z 4 nagrań podczas których omawiane są poniższe zagadnienia:
- Dysleksja jako specyficzne trudności w nauce
- Przyczyny specyficznych trudności w nauce czytania i pisania
- Dysortografia i dysgrafia w rzeczywistości szkolnej
- Inne spojrzenie na dysleksję. Elementy terapii.
Szkolenie poprowadzi mgr Emilia Banaszak. Absolwentka Wydział Filologii Polskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Od 13 lat pracuje z młodzieżą ucząc języka polskiego, historii oraz wiedzy o społeczeństwie w szkole podstawowej. Zajęcia prowadzi wykorzystując metodę sketchnotingu. Na co dzień nauczycielka języka polskiego w szkole podstawowej, a także terapeuta, trener języka polskiego i szkoleniowiec. W obszarze jej zawodowych zainteresowań są kwestie związane z komunikacją interpersonalną oraz praca z osobami znajdującymi się w grupie ryzyka dysleksji i z dyslektykami.
Koszt szkolenia wraz z certyfikatem – 147 PLN.
Aby zapisać się na szkolenie, należy:
- Wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy do dnia 11 listopada 2024 do godz. 20:00.
- W razie problemów należy napisać mail na adres: szkolenia.odnswp@gmail.com
- Szkolenie odbywa się tylko w dniu i godzinie podanej wyżej (nie jest nagrywane).
DANE DO PRZELEWU
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli SWP ul. Pieniężnego 6, 14-100 Ostróda, nr konta PL49 1020 3541 0000 5102 0389 9135 SWIFT BPKOPLPW. W tytule przelewu należy wpisać nazwę szkolenia. Koniecznym warunkiem jest przesłanie nam potwierdzenia wpłaty poprzez poniższy formularz.
FORMULARZ REJESTRACYJNY
Uczestnik szkolenia, który nie stawi się na szkoleniu bez wcześniejszego poinformowania organizatora, nie będzie uprawniony do zwrotu poniesionych kosztów szkolenia. Nieobecność na szkoleniu jest wyłączną odpowiedzialnością uczestnika, a wszelkie koszty związane z nieobecnością nie podlegają zwrotowi lub rekompensacie. Organizator zastrzega sobie prawo do rozstrzygania kwestii związanych z nieobecnością uczestnika na szkoleniu na podstawie powyższej zasady.
Wydarzenia dla maj
1
Wydarzenia dla maj
2
Wydarzenia dla maj
3
Wydarzenia dla maj
4
Wydarzenia dla maj
5
Wydarzenia dla maj
6
Wydarzenia dla maj
7
Wydarzenia dla maj
8
Wydarzenia dla maj
9
Wydarzenia dla maj
10
Wydarzenia dla maj
11
Wydarzenia dla maj
12
Wydarzenia dla maj
13
Wydarzenia dla maj
14
Wydarzenia dla maj
15
Wydarzenia dla maj
16
Wydarzenia dla maj
17
Wydarzenia dla maj
18
Wydarzenia dla maj
19

Kurs: Dydaktyka w klasie z uczniem z ASD

Sensoryczny świat dziecka w spektrum–jak go zrozumieć i wspierać?
Wydarzenia dla maj
22

Ruch, który mówi – wspieranie rozwoju motorycznego dziecka z ASD
Wydarzenia dla maj
26

Dobre intencje,złe skutki–czego unikać w relacji z dzieckiem ASD?
Wydarzenia dla maj
28

Granice z empatią – jak budować bezpieczne ramy dla dziecka ASD?
Wydarzenia dla maj
29

Skuteczne strategie dla nauczycieli pracujących z uczniami ASD
Wydarzenia dla maj
30
Wydarzenia dla maj
31
- Młodzi śladami bohaterów. Otwarcie projektu Światowego Zlotu Młodzieży z Kraju i z Zagranicy Monte Cassino 2025
- Monte Cassino – historia, która zobowiązuje
- Motywacja, która działa – skuteczne strategie dla nauczycieli pracujących z uczniami neurotypowymi i neuroróżnorodnymi
- Granice z empatią – jak budować bezpieczne ramy dla dziecka w spektrum?
- Usta mówią więcej, niż myślisz – odruchy i rozwój motoryki orofacjalnej
- Dobre intencje, złe skutki – czego unikać w relacji z dzieckiem z autyzmem?
- Ruch, który mówi – diagnozowanie i wspieranie rozwoju motorycznego dziecka z ASD
- Sensoryczny świat dziecka w spektrum – jak go zrozumieć i wspierać?
- Dydaktyka w klasie z uczniem z ASD – jak uczyć skutecznie i zrozumiale?
- Współczesna literatura dziecięca i młodzieżowa – spotkanie z Joanną Olech