Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy Państwa na szkolenie „Zdrowie psychiczne uczniów – kluczowe aspekty. Wsparcie dzieci i młodzieży w sytuacjach kryzysowych”, które odbędzie się w dniu 18 marca 2025 o godz.: 20:00 w formule on-line.
Program szkolenia/Opis szkolenia:
Czy wiesz, że… zdrowie psychiczne uczniów ma ogromny wpływ na ich zdolność do nauki, relacje z rówieśnikami i ogólny rozwój emocjonalny? Podczas tego szkolenia dowiesz się, jakie są kluczowe aspekty zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży oraz w jaki sposób skutecznie wspierać ich w sytuacjach kryzysowych, by pomóc im przejść przez trudne momenty.
Program szkolenia:
- Znaczenie zdrowia psychicznego i jego wpływ na funkcjonowanie dzieci i młodzieży w szkole.
- Pierwsza pomoc psychologiczno- pedagogiczna – jak w szkole można pomóc w kryzysie psychicznym
- Wsparcie uczniów w sytuacjach kryzysowych – gdzie szukać wsparcia.Techniki i strategie wsparcia emocjonalnego – pomysły na lekcje.
- Współpraca z rodzicami i specjalistami – budowanie środowiska wsparcia.
Szkolenie poprowadzi Barbara Chyłka – nauczyciel języka niemieckiego, historii i religii z zamiłowania i pasji. Ciągle szuka nowych pomysłów i rozwiązań edukacyjnych. Uwielbia narzędzia TIK, które stara się w miarę możliwości stosować w swojej pracy.
Koszt szkolenia wraz z certyfikatem – 55 PLN.
Aby zapisać się na szkolenie, należy:
- Wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy do dnia 17 marca 2025 do godz. 20:00.
- Po wypełnieniu formularza strona automatycznie przekieruje na YouTube, gdzie odbędzie się szkolenie.
- W razie problemów należy napisać mail na adres: szkolenia.odnswp@gmail.com
- Szkolenie odbywa się tylko w dniu i godzinie podanej wyżej (nie jest nagrywane).
- Jeśli potrzebują Państwo faktury z odroczonym terminem płatności na dane placówki/organu prowadzącego, prosimy o wiadomość mailową na adres: szkolenia.odnswp@gmail.com
ZAŚWIADCZENIE ZE SZKOLENIA
Certyfikat (zaświadczenie) możecie Państwo wykupić na dwa sposoby:
- szybkim przelewem (systemem Przelewy24 lub PayPalem) lub kartą kredytową zaznaczając w poniższym formularzu opcję “chcę zakupić certyfikat teraz)
- przelewem tradycyjnym na dane ośrodka (poniżej) i wgrać poprzez formularz poniżej
DANE DO PRZELEWU
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli SWP ul. Pieniężnego 6, 14-100 Ostróda, nr konta PL49 1020 3541 0000 5102 0389 9135 SWIFT BPKOPLPW. W tytule przelewu należy wpisać nazwę szkolenia. Koniecznym warunkiem jest przesłanie nam potwierdzenia wpłaty poprzez poniższy formularz.
UWAGA!!!
Jeśli po zapisaniu się na szkolenie nie zostaliście Państwo przekierowani automatycznie na stronę szkolenia (YouTube) i nie otrzymaliście Państwo maila, WASZA PŁATNOŚĆ NIESTETY SIĘ NIE POWIODŁA. W takiej sytuacji, polecamy wykonanie PRZELEWU TRADYCYJNEGO I WGRANIE POTWIERDZENIA OPŁATY.
FORMULARZ REJESTRACYJNY
DLACZEGO MOJA PŁATNOSC NIE PRZESZŁA?
Płatność przez Przelewy24 w sieci trwa zaledwie kilkanaście sekund, ale faktyczne przekazanie środków może nastąpić dopiero po jakimś czasie, ponieważ transakcja wymaga autoryzacji ze strony banków (Państwa i naszego). Fakt, że pieniądze zniknęły z Państwa konta, nie oznacza, że ODN SWP już je posiada. Bank w ten sposób zabezpiecza środki na rachunku na pokrycie płatności i przekazuje je dopiero po swojej akceptacji. Jeśli bank odmówi wykonania transakcji, środki zostają “zamrożone”, a następnie zwrócone na Państwa rachunek w terminie wynikającym z wewnętrznych regulacji banku (zazwyczaj do 48 godz. roboczych).
Jeśli termin przewidziany powyżej nie upłynął, proszę poczekać cierpliwie na środki. Wysyłanie do nas potwierdzenia przelewu w takim przypadku jest zbędne, ponieważ nie przyspieszy to księgowania.
Dopiero po przekroczeniu czasu, gdy środki nie pojawią się na saldzie, prosimy o potwierdzenie wykonania transakcji na adres PayPro (właścicieli Przelewów24).
Uczestnik szkolenia, który nie stawi się na szkoleniu bez wcześniejszego poinformowania organizatora, nie będzie uprawniony do zwrotu poniesionych kosztów szkolenia. Nieobecność na szkoleniu jest wyłączną odpowiedzialnością uczestnika, a wszelkie koszty związane z nieobecnością nie podlegają zwrotowi lub rekompensacie. Organizator zastrzega sobie prawo do rozstrzygania kwestii związanych z nieobecnością uczestnika na szkoleniu na podstawie powyższej zasady.
Wydarzenia dla luty
1
Wydarzenia dla luty
2
Wydarzenia dla luty
3
Wydarzenia dla luty
4
Wydarzenia dla luty
5
Wydarzenia dla luty
6
Wydarzenia dla luty
7
Wydarzenia dla luty
8
Wydarzenia dla luty
9
Wydarzenia dla luty
10
Wydarzenia dla luty
11
Wydarzenia dla luty
12
Wydarzenia dla luty
13
Wydarzenia dla luty
14
Wydarzenia dla luty
15
Wydarzenia dla luty
16
Wydarzenia dla luty
17

Nauczanie języka polskiego jako obcego

Czytanie ze zrozumieniem – strategie skutecznej pracy z tekstem
Wydarzenia dla luty
18

Edukacja zdrowotna – jak odnaleźć się w świetle nowej ustawy?
Wydarzenia dla luty
19

Słuchanie: I wykład z cyklu “Skuteczna komunikacja/dobra rozmowa“
Wydarzenia dla luty
20

Spotkanie autorskie z okazji Międzynar. Dnia Języka Ojczystego
Wydarzenia dla luty
21
Wydarzenia dla luty
22
Wydarzenia dla luty
23
Wydarzenia dla luty
24

Nauczanie języka polskiego jako obcego

Uczeń dwujęzyczny w klasie – jak ułatwić mu start w edukacji?
Wydarzenia dla luty
25

Konferencja “Kraków śladami Szymborskiej i Miłosza“

Edukacja zdrowotna – kurs doskonalący dla nauczycieli

Nowoczesna edukacja zdrowotna: aktywne met. nauczania
Wydarzenia dla luty
27

Konferencja “Kraków śladami Szymborskiej i Miłosza“

Wzmacnianie poczucia własnej wartości u dzieci i młodzieży

Edukacja zdrowotna – kurs doskonalący dla nauczycieli

Psychospołeczny rozwój uczniów
Wydarzenia dla luty
28
- Scenariusz lekcji “Cyberprzemoc”
- Uczeń dwujęzyczny w klasie – jak ułatwić mu start w polskiej edukacji?
- Spotkanie autorskie z okazji Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego
- Słuchanie
- Przyszłość edukacji – cyfrowy nauczyciel
- Metodyka i promocja pierwszej pomocy oraz aktywności fizycznej wśród uczniów
- Czytanie ze zrozumieniem – strategie skutecznej pracy z tekstem
- Koncert “Nowe 4 Pory Roku”
- Nauka czytania metodą sylabową
- “Nic dwa razy się nie zdarza…” o wrażliwości na poezję