Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy Państwa na szkolenie „Kreatywny nauczyciel, czyli jak i po co rozwijać twórczy potencjał ucznia?” które odbędzie się w dniu 14 października 2024 o godz.: 20:00 w formule on-line.
Program szkolenia/Opis szkolenia:
Czy wiesz, że… twórczy potencjał uczniów można rozwijać na każdym etapie edukacji, a kreatywność nie jest zarezerwowana wyłącznie dla artystycznych przedmiotów i genialnych umysłów? Podczas szkolenia opowiemy, jak wykorzystywać metody nauczania, wspierające rozwój wyobraźni, samodzielnego myślenia i twórczego rozwiązywania problemów. Nauczysz się, jak motywować uczniów do wychodzenia poza utarte schematy i budować ich pewność siebie w odkrywaniu nowych pomysłów i własnego potencjału. Szkoła jest naturalnym środowiskiem, a przynajmniej – powinna być!
Szkolenie prowadzi mgr Katarzyna Władyka – polonistka, glottodydaktyk, metodyk nauczania, nauczyciel polonijny. Absolwentka polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego i Szkoły Dramy Stosowanej w Warszawie, członkini National Drama Association. Trener Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli Stowarzyszenia “Wspólnota Polska”, koordynator i doradca metodyczny Lokalnego Ośrodka Metodycznego ODN SWP przy PMS w Londynie. W latach 2016 – 2021 redaktor naczelna magazynu edukacyjnego “Razem Młodzi Przyjaciele” wydawanego przez Polską Macierz Szkolną w Londynie. Od ponad 12 lat uczy języka polskiego jako obcego i drugiego w Wielkiej Brytanii, gdzie prowadzi kursy przygotowujące do egzaminów certyfikatowych oraz GCSE i A-level z języka polskiego. Wykłada także literaturę w ramach IB Diploma Programme. Prowadzi warsztaty metodyczne dla nauczycieli z zakresu kreatywnych metod nauczania i dramy edukacyjnej.
Koszt szkolenia wraz z certyfikatem – 38 PLN.
Aby zapisać się na szkolenie, należy:
- Wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy do dnia 13 października 2024 do godz. 20:00.
- W razie problemów należy napisać mail na adres: szkolenia.odnswp@gmail.com
- Szkolenie odbywa się tylko w dniu i godzinie podanej wyżej (nie jest nagrywane).
ZAŚWIADCZENIE ZE SZKOLENIA
Certyfikat (zaświadczenie) możecie Państwo wykupić na dwa sposoby:
- szybkim przelewem (systemem Przelewy24 lub PayPalem) lub kartą kredytową zaznaczając w poniższym formularzu opcję “chcę zakupić certyfikat teraz)
- przelewem tradycyjnym na dane ośrodka (poniżej) i wgrać poprzez formularz poniżej
DANE DO PRZELEWU
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli SWP ul. Pieniężnego 6, 14-100 Ostróda, nr konta PL49 1020 3541 0000 5102 0389 9135 SWIFT BPKOPLPW. W tytule przelewu należy wpisać nazwę szkolenia. Koniecznym warunkiem jest przesłanie nam potwierdzenia wpłaty poprzez poniższy formularz.
UWAGA!!!
Jeśli po zapisaniu się na szkolenie nie zostaliście Państwo przekierowani automatycznie na stronę szkolenia (YouTube) i nie otrzymaliście Państwo maila, WASZA PŁATNOŚĆ NIESTETY SIĘ NIE POWIODŁA. W takiej sytuacji, polecamy wykonanie PRZELEWU TRADYCYJNEGO I WGRANIE POTWIERDZENIA OPŁATY.
FORMULARZ REJESTRACYJNY
DLACZEGO MOJA PŁATNOSC NIE PRZESZŁA?
Płatność przez Przelewy24 w sieci trwa zaledwie kilkanaście sekund, ale faktyczne przekazanie środków może nastąpić dopiero po jakimś czasie, ponieważ transakcja wymaga autoryzacji ze strony banków (Państwa i naszego). Fakt, że pieniądze zniknęły z Państwa konta, nie oznacza, że ODN SWP już je posiada. Bank w ten sposób zabezpiecza środki na rachunku na pokrycie płatności i przekazuje je dopiero po swojej akceptacji. Jeśli bank odmówi wykonania transakcji, środki zostają “zamrożone”, a następnie zwrócone na Państwa rachunek w terminie wynikającym z wewnętrznych regulacji banku (zazwyczaj do 48 godz. roboczych).
Jeśli termin przewidziany powyżej nie upłynął, proszę poczekać cierpliwie na środki. Wysyłanie do nas potwierdzenia przelewu w takim przypadku jest zbędne, ponieważ nie przyspieszy to księgowania.
Dopiero po przekroczeniu czasu, gdy środki nie pojawią się na saldzie, prosimy o potwierdzenie wykonania transakcji na adres PayPro (właścicieli Przelewów24).
Uczestnik szkolenia, który nie stawi się na szkoleniu bez wcześniejszego poinformowania organizatora, nie będzie uprawniony do zwrotu poniesionych kosztów szkolenia. Nieobecność na szkoleniu jest wyłączną odpowiedzialnością uczestnika, a wszelkie koszty związane z nieobecnością nie podlegają zwrotowi lub rekompensacie. Organizator zastrzega sobie prawo do rozstrzygania kwestii związanych z nieobecnością uczestnika na szkoleniu na podstawie powyższej zasady.
Wydarzenia dla maj
1
Wydarzenia dla maj
2
Wydarzenia dla maj
3
Wydarzenia dla maj
4
Wydarzenia dla maj
5
Wydarzenia dla maj
6
Wydarzenia dla maj
7
Wydarzenia dla maj
8
Wydarzenia dla maj
9
Wydarzenia dla maj
10
Wydarzenia dla maj
11
Wydarzenia dla maj
12
Wydarzenia dla maj
13
Wydarzenia dla maj
14
Wydarzenia dla maj
15
Wydarzenia dla maj
16
Wydarzenia dla maj
17
Wydarzenia dla maj
18
Wydarzenia dla maj
19
Wydarzenia dla maj
20
Wydarzenia dla maj
21
Wydarzenia dla maj
22
Wydarzenia dla maj
23
Wydarzenia dla maj
24
Wydarzenia dla maj
26

Dobre intencje,złe skutki–czego unikać w relacji z dzieckiem ASD?
Wydarzenia dla maj
27

Odruchy i rozwój motoryki orofacjalnej

Stres i wypalenie zawodowe nauczycieli – jak odzyskać równowagę?
Wydarzenia dla maj
28

Granice z empatią – jak budować bezpieczne ramy dla dziecka ASD?
Wydarzenia dla maj
29

Skuteczne strategie dla nauczycieli pracujących z uczniami ASD
Wydarzenia dla maj
30
Wydarzenia dla maj
31
- Jak stworzyć dobrą grę terenową?
- Stres i wypalenie zawodowe nauczycieli – jak odzyskać równowagę?
- Młodzi śladami bohaterów. Otwarcie projektu Światowego Zlotu Młodzieży z Kraju i z Zagranicy Monte Cassino 2025
- Monte Cassino – historia, która zobowiązuje
- Motywacja, która działa – skuteczne strategie dla nauczycieli pracujących z uczniami neurotypowymi i neuroróżnorodnymi
- Granice z empatią – jak budować bezpieczne ramy dla dziecka w spektrum?
- Usta mówią więcej, niż myślisz – odruchy i rozwój motoryki orofacjalnej
- Dobre intencje, złe skutki – czego unikać w relacji z dzieckiem z autyzmem?
- Ruch, który mówi – diagnozowanie i wspieranie rozwoju motorycznego dziecka z ASD
- Sensoryczny świat dziecka w spektrum – jak go zrozumieć i wspierać?