Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy Państwa na kurs „TUS w praktyce – jak rozwijać kompetencje społeczne uczniów?”, który odbywać się będzie w środy, w dniach 9-30 kwietnia 2025 o godz.: 19:00 w formule on-line.
Program szkolenia/Opis szkolenia:
Czy wiesz, jak skutecznie wspierać uczniów w budowaniu relacji, radzeniu sobie z emocjami i rozwijaniu umiejętności społecznych? Ten kurs to połączenie teorii i praktycznych narzędzi, które od razu można wykorzystać na lekcjach!
Program szkolenia:
– Jak skutecznie rozwijać kompetencje społeczne uczniów
– Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i emocjami w klasie
– Jak wzmacniać komunikację i współpracę w grupie
– Jak prowadzić angażujące ćwiczenia TUS
4 interaktywne spotkania online (90–120 min) w dniach: 9, 16, 23, 30 kwietnia 2025 r. podczas których zaplanowane są praktyczne ćwiczenia, gotowe materiały i inspirujące pomysły!
Koszt udziału w kursie: 299 PLN/os
Każdy uczestnik kursu otrzyma materiały, które będzie mógł wykorzystać do swojej pracy.
Szkolenie poprowadzi Barbara Chyłka – doświadczona nauczycielka, autorka podręczników z języka niemieckiego dla szkoły podstawowej i innowacji edukacyjnych, trenerka nauczycieli w Polsce i za granicą. Była dyrektorką szkoły, jednak swoją wiedzę i energię postanowiła wykorzystać w obszarze wolontariatu i edukacji pozaformalnej, angażując się w działania jednej z opolskich organizacji pozarządowych. Od 2023 r. koordynuje projekt „Młode Głowy” wspierający zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży na Opolszczyźnie. Członkini grupy Superbelfrów RP, aktywnie działająca na rzecz nowoczesnej edukacji. Trenerka TUS i terapeutka zajęciowa. W 2024 r. uhonorowana tytułem Lidera Społecznego Roku w Opolu, który sobie bardzo ceni.
Aby zapisać się na szkolenie, należy:
- Wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy do dnia 8 kwietnia 2025 do godz. 20:00.
- W razie problemów należy napisać mail na adres: szkolenia.odnswp@gmail.com
- Szkolenie odbywa się tylko w dniu i godzinie podanej wyżej (nie jest nagrywane).
- Jeśli potrzebują Państwo faktury z odroczonym terminem płatności na dane placówki/organu prowadzącego, prosimy o wiadomość mailową na adres: szkolenia.odnswp@gmail.com
DANE DO PRZELEWU
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli SWP ul. Pieniężnego 6, 14-100 Ostróda, nr konta PL14 2490 0005 0000 4600 7271 8358, SWIFT: ALBPPLPW. W tytule przelewu należy wpisać nazwę szkolenia. Koniecznym warunkiem jest przesłanie nam potwierdzenia wpłaty poprzez poniższy formularz.
FORMULARZ REJESTRACYJNY
Uczestnik szkolenia, który nie stawi się na szkoleniu bez wcześniejszego poinformowania organizatora, nie będzie uprawniony do zwrotu poniesionych kosztów szkolenia. Nieobecność na szkoleniu jest wyłączną odpowiedzialnością uczestnika, a wszelkie koszty związane z nieobecnością nie podlegają zwrotowi lub rekompensacie. Organizator zastrzega sobie prawo do rozstrzygania kwestii związanych z nieobecnością uczestnika na szkoleniu na podstawie powyższej zasady.
Wydarzenia dla maj
1
Wydarzenia dla maj
2
Wydarzenia dla maj
3
Wydarzenia dla maj
4
Wydarzenia dla maj
5
Wydarzenia dla maj
6
Wydarzenia dla maj
7
Wydarzenia dla maj
8
Wydarzenia dla maj
9

Wellbeing nauczyciela – profilaktyka wypalenia zawodowego w edu
Wydarzenia dla maj
10

Wellbeing nauczyciela – profilaktyka wypalenia zawodowego w edu
Wydarzenia dla maj
11

Wellbeing nauczyciela – profilaktyka wypalenia zawodowego w edu
Wydarzenia dla maj
12
Wydarzenia dla maj
15
Wydarzenia dla maj
16
Wydarzenia dla maj
17
Wydarzenia dla maj
18
Wydarzenia dla maj
19

Kurs: skuteczna praca z uczniem w spektrum autyzmu

Sensoryczny świat dziecka w spektrum–jak go zrozumieć i wspierać?
Wydarzenia dla maj
20

Ruch, który mówi – wspieranie rozwoju motorycznego dziecka z ASD
Wydarzenia dla maj
22
Wydarzenia dla maj
26

Dobre intencje,złe skutki–czego unikać w relacji z dzieckiem ASD?
Wydarzenia dla maj
28

Granice z empatią – jak budować bezpieczne ramy dla dziecka ASD?
Wydarzenia dla maj
29

Skuteczne strategie dla nauczycieli pracujących z uczniami ASD
Wydarzenia dla maj
30
Wydarzenia dla maj
31
- Motywacja, która działa – skuteczne strategie dla nauczycieli pracujących z uczniami neurotypowymi i neuroróżnorodnymi
- Granice z empatią – jak budować bezpieczne ramy dla dziecka w spektrum?
- Usta mówią więcej, niż myślisz – odruchy i rozwój motoryki orofacjalnej
- Dobre intencje, złe skutki – czego unikać w relacji z dzieckiem z autyzmem?
- Ruch, który mówi – diagnozowanie i wspieranie rozwoju motorycznego dziecka z ASD
- Sensoryczny świat dziecka w spektrum – jak go zrozumieć i wspierać?
- Zrozumieć i wspierać – skuteczna praca z uczniem w spektrum autyzmu
- Współczesna literatura dziecięca i młodzieżowa – spotkanie z Joanną Olech
- Terapia ręki – wspieranie małej motoryki u dzieci
- Gry strategiczne w matematyce