Warszawa, 15.02.2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 01/2021/TR/LE
WYBÓR TRENERÓW REGIONALNYCH TIK
I Informacje ogólne o zamawiającym
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Stowarzyszenia „Wspólnota Polska”
ul. Partyzantów 87,
10-402 Olsztyn
NIP: 5260300368, REGON: 000779213 e-mail: warsztaty@wspolnotapolska.org.pl
Osoba do kontaktu w sprawie oferty: Daria Michalik
II Tryb postępowania
1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 w trybie Zasady Konkurencyjności.
III Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji trenera/trenerki regionalnego/nej TIK (kod CPV 800000004 Usługa edukacyjne i szkoleniowa) w projekcie pt: Uczymy, jak uczyć: Enter! w województwie mazowieckim.
- W wyniku postępowania wyłonionych zostanie 4 trenerów regionalnych do świadczenia usług szkoleń dla trenerów lokalnych TIK z województwa mazowieckiego.
- Zamawiający zakłada wyłonienie 4 trenerów regionalnych TIK:
o wskazanej przez Wykonawcę specjalności w ramach grup przedmiotowych:
a) edukacja wczesnoszkolna -1 trener,
b) przedmioty humanistyczne – 1 trener,
c) przedmioty matematyczno-przyrodnicze – 1 trener,
d) przedmioty artystyczne – 1 trener
Ponadto, 1 trener regionalny spełniający dodatkowe kryteria zostanie przypisany do grupy informatycznej.
- Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności realizację przez każdego z wybranych w toku postępowania trenerów regionalnych TIK zadań:
- udział w obowiązkowym szkoleniu trenerskim dla trenerów regionalnych organizowanym przez Operatora projektu „Lekcja: Enter”. Udział w szkoleniu trenerskim jest warunkiem koniecznym do prowadzenia przez trenera regionalnego szkoleń dla trenerów lokalnych. Celem szkolenia trenerów regionalnych jest ich wdrożenie do właściwego przygotowania trenerów lokalnych do prowadzenia szkolenia nauczycieli, a także zebranie doświadczeń z realizacji szkoleń trenerów lokalnych. Wyłonieni do współpracy trenerzy regionalni zobowiązują się do udziału w szkoleniu dla trenerów regionalnych (32 godziny szkolenia stacjonarnego (2 części: 3 dni plus 1 dzień) poprzedzonego 6-godzinnym kształceniem wyprzedzającym), zorganizowanym przez Operatora na zasadach opisanych w dokumentacji konkursowej zamieszczonej na stronie internetowej: www.lekcjaenter.pl. Osoba, która pełni funkcję trenera regionalnego ds. jednej z 4 grup przedmiotowych oraz ds. informatyki, musi wziąć udział w dwóch szkoleniach, w tym w szkoleniu dla trenerów regionalnych ds. informatyki.
- przeprowadzenie szkolenia/szkoleń dla trenerów lokalnych – 1 szkolenie to 32 godziny szkolenia stacjonarnego i (6 godzin online – nie podlegają wycenie) według wytycznych i scenariusza szkolenia udostępnionych wraz z innymi materiałami przez Operatora na platformie projektu i uszczegółowionych przez każdego z trenerów regionalnych w zależności od specyficznych potrzeb danej grupy szkoleniowej. Terminy szkoleń, miejsce i ilość godzin przypadająca na każdego z trenerów regionalnych zostaną ustalone po zakończeniu procesu wyboru trenerów lokalnych, z uwzględnieniem potrzeb projektowych i w porozumieniu z trenerami regionalnymi,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany sposobu prowadzenia zajęć stacjonarnych na zajęcia online.
- prowadzenie różnych form wymiany doświadczeń i rozwiązywania problemów dla trenerów lokalnych w trakcie realizowania przez nich szkoleń nauczycieli, w tym: – okresowych (np. raz na dwa miesiące) spotkań stacjonarnych lub online służących wymianie doświadczeń przez trenerów lokalnych i wzajemnemu wspieraniu się,
- pełnienie wobec trenerów lokalnych funkcji mentora,
- dokładna znajomość scenariusza szkolenia dla nauczycieli, wraz z załączonymi prezentacjami i materiałami dodatkowymi, śledzenie zachodzących w nim zmian, znajomość materiałów online udostępnionych nauczycielom na platformie projektu „Lekcja:Enter”,
- aktywne uczestnictwo w spotkaniach online i webinariach organizowanych dla trenerów regionalnych przez partnerstwo realizujące projekt „Lekcja:Enter” i/lub konsultantów merytorycznych,
- korzystanie z zasobów zamieszczonych na platformie projektu „Lekcja:Enter” i wymiany informacji oraz doświadczeń z innymi trenerami regionalnymi,
- pozostawanie w regularnym kontakcie z koordynatorami projektu.
- Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z polityką równych szans kobiet i mężczyzn oraz dostępnością dla osób z niepełnoprawnościami zgodnie z Wytycznymi EFRR w zakresie realizacji zasady równości, szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn.
- Miejsce realizacji zamówienia:
– szkolenia stacjonarne dla trenerów lokalnych: na terenie województwa mazowieckiego lub inna lokalizacja wskazana przez Zamawiającego.
Ze względu na stan epidemii koronawirusa szkolenia stacjonarne dla trenerów lokalnych i dla nauczycieli mogą być prowadzone online lub w formie mieszanej.
- Termin realizacji umowy. Okres zaangażowania trenerów regionalnych i lokalnych TIK obejmuje nie więcej niż 10 miesięcy realizacji projektu, tj. okres od podpisania umowy z trenerem – październik 2020 r. do 30.06.2021 r., przy czym okres zaangażowania w poszczególnych miesiącach może być zmienny i różny dla każdego z trenerów, w zależności od bieżących potrzeb projektowych i dostępności danego trenera w danym momencie realizacji projektu. Szczegółowy harmonogram pracy z grupami zostanie podany trenerom po podpisaniu umowy.
- Zatrudnienie trenerów nastąpi na podstawie umowy cywilnoprawnej. Wynagrodzenie zostanie wypłacone za faktycznie wypracowane i udokumentowane zaangażowanie trenera. Wykonawcy nie będą przysługiwać względem Zamawiającego żadne roszczenia w odniesieniu do ilości godzin ostatecznie przepracowanych w projekcie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego wydłużenia lub skrócenia okresu zaangażowania na przedmiotowym stanowisku oraz wypowiedzenia umowy w czasie jej trwania.
- Warunki płatności: Wypłata wynagrodzenia nastąpi po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia, po przedłożeniu przez Wykonawcę karty czasu pracy oraz na podstawie prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę rachunku/faktury. Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył Wykonawca i może ulegać opóźnieniom.
IV Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy (firmy oraz osoby fizyczne), którzy:
- Dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że Wykonawca lub rekomendowana/-ne przez Wykonawcę w ramach postępowania osoba/-y prowadząca/-ce zajęcia posiada/ją kwalifikacje tj. spełnia/ ją wymienione niżej warunki:
- trenerzy regionalni muszą posiadać następujące kwalifikacje:
– udział w co najmniej jednym szkoleniu trenerskim lub w innych formach kształcenia trenerów, także online (min. 16 godzin),
– doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla nauczycieli z zakresu TIK, co najmniej 80 godzin w ciągu ostatnich 3 lat,
– doświadczenie w zakresie mentoringu (konsultacji, doradztwa lub tutoringu) dla osób dorosłych,
– doświadczenie w opracowywaniu materiałów edukacyjnych (scenariuszy szkoleń, materiałów pomocniczych itp.), w tym e-materiałów.
Sposób oceny spełnienia warunków: warunki zostaną ocenione na podstawie oświadczeń Wykonawcy zawartych w załączniku nr 2 oraz dodatkowo załączonych do oferty dokumentów Wykonawcy, które stanowić może: życiorys zawodowy, i/lub kopie posiadanych certyfikatów, dyplomów, referencji, zaświadczeń, umów, rachunków, i innych dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji i doświadczenia przez osoby wskazane do wykonania zamówienia. Powyższe warunki udziału będą oceniane na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.
Dodatkowo:
Trener regionalny ds. informatyki dodatkowo musi posiadać wymagane kompetencje związane z programowaniem na poziomie średnio – zaawansowanym. Osoba ta będzie prowadziła szkolenia trenerów lokalnych szkolących nauczycieli informatyki, a następnie udzielała im wsparcia doradczego i konsultacyjnego. Kompetencje te powinny obejmować m.in. znajomość wybranych algorytmów i zagadnień związanych z algorytmiką, znajomość podstawowych zagadnień związanych z programowaniem w wybranym tekstowym języku programowania (preferowany język Python), umiejętność programowania w języku Java przy użyciu odpowiednich środowisk programistycznych (Netbeans, Eclipse, Android Studio), podstawowa znajomość języka SQL, umiejętność tworzenia aplikacji bazodanowych w środowisku MS Access, praktyczna znajomość systemu kontroli wersji GIT oraz umiejętność korzystania z otwartego repozytorium kodu Github.
Trener regionalny ds. szkoleń dla kadry kierowniczej dodatkowo musi posiadać wymagane doświadczenie związane z prowadzeniem szkoleń dla kadry kierowniczej szkół.
Sposób oceny spełnienia warunków: warunki zostaną ocenione na podstawie oświadczeń Wykonawcy zawartych w załączniku nr 2 oraz dodatkowo załączonych do oferty dokumentów Wykonawcy, które stanowić może: życiorys zawodowy, i/lub kopie posiadanych certyfikatów, dyplomów, referencji, zaświadczeń, umów, rachunków, i innych dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji i doświadczenia przez osoby wskazane do wykonania zamówienia. Powyższe warunki udziału będą oceniane na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego wykazania i udokumentowanie spełnienia niniejszego warunku przez Wykonawcę. Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie tego warunku.
- Nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
-uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
-posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
-pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
-pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie tego warunku.
- Deklaruje gotowość wykonania zamówienia w terminach i na warunkach wskazanych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz udostępnienie swoich danych osobowych (imię, nazwisko, notka biograficzna). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Na podstawie podpisanego Załącznika nr 2 Wykonawca oświadcza spełnienie warunku.
- Nie jest karany, nie toczy się przeciwko niemu postępowanie, posiada zdolność do czynności prawnych, nie jest i nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Na podstawie podpisanego Załącznika nr 2 Wykonawca oświadcza spełnienie warunku.
V Termin realizacji zamówienia
Usługi będą realizowane od marca 2021 r. do czerwca 2022 r., na podstawie ustalonego przez zamawiającego oraz Wykonawcę Harmonogramu.
VI Miejsce realizacji zamówienia
Miejsce wykonania zamówienia:
– w przypadku szkoleń stacjonarnych są to lokalizacje wskazane przez Zleceniodawcę w harmonogramach szkoleń dla trenerów lokalnych TIK, woj. mazowieckiego.
– w przypadku mentoringu (doradztwo, konsultacje), webinariów i forum wymiany doświadczeń głównie platforma online projektu „Lekcja:Enter!”.
VII Opis sposobu przygotowania oferty
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie, na jedną lub na kilka części.
- Oferta powinna zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),
- wypełnione oświadczenie (załącznik nr 2),
- CV
- kserokopie dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów postępowania wymienione w zapytaniu.
- Brak powyższych informacji lub ich niezgodność z rozeznaniem rynku stanowić będzie o odrzuceniu oferty z powodów formalnych.
- Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
- Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
- Złożenie oferty jest jednoznaczne ze zobowiązaniem zawarcia umowy na trenera lokalnego.
VIII Ocena oferty
- Ocena ofert jest dwuetapowa: I etap – ocena formalna i II etap – ocena merytoryczna.
- Ocena formalna ma na celu sprawdzenie czy oferty spełniają formalne wymagania wynikające z treści zapytania ofertowego.
- Zamawiający odrzuca oferty, jeżeli:
- oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu,
- do oferty nie załączono wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w zapytaniu,
- oferta nie jest zgodna z wymaganiami wynikającymi z zapytania ofertowego.
- Oferty spełniające kryteria oceny formalnej zostaną dopuszczone do oceny merytorycznej i wyboru oferty najkorzystniejszej.
- Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:
- Cena oferty brutto za godzinę szkolenia C1 – 80% (max. 80 pkt.)
(Cena w ofercie musi być podana w walucie polskiej i być ceną brutto, tzn. obejmować wszystkie należne podatki, obciążenia i koszty. Oferent będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, w cenie oferty musi uwzględnić koszt ubezpieczenia ZUS i podatku dochodowego, konieczny do poniesienia przez Zamawiającego.)
- Posiadane doświadczenie i kompetencje związane z prowadzeniem szkoleń C2– 20% (20 pkt.)
Łączna ocena oferty stanowi sumę punktów C1 + C2.
- Kryterium C 1 – Cena oferty brutto za godzinę szkolenia.
Ocena i wybór najkorzystniejszej cenowo oferty C1 odbywa się poprzez porównanie cen konkurencyjnych ofert złożonych na tożsame specjalizacje trenera określonych w formularzu ofert konkurencyjnych.
(Cena w ofercie musi być podana w walucie polskiej i być ceną brutto, tzn. obejmować wszystkie należne podatki, obciążenia i koszty. Oferent będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, w cenie oferty musi uwzględnić koszt ubezpieczenia ZUS i podatku dochodowego, konieczny do poniesienia przez Zamawiającego.)
Zasady punktacji kryterium ceny (C1): Najniższa z oferowanych cen (Cmin) otrzymuje 80 pkt i stanowi bazę do wyliczenia punktów dla cen poszczególnych ofert Wykonawców według wzoru: C1 = (Cmin : Cx) x 80 pkt gdzie: C1 – oznacza liczbę punktów obliczoną dla badanej oferty, Cmin – oznacza najniższą cenę oferty, Cx – oznacza cenę badanej oferty
- Kryterium C2 – Posiadane doświadczenie związane z prowadzeniem szkoleń dla kadry kierowniczej szkół
Oferta zawierająca oświadczenie o posiadaniu ww. doświadczenia otrzyma w tym kryterium 20 pkt. Oferta zawierająca oświadczenia o nieposiadaniu ww. doświadczenia otrzyma w tym kryterium 0 pkt.
Za najkorzystniejszą ofertę uznaje się ofertę, która uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów po zsumowaniu kryterium C1 i C2. Dalszą kolejność ustala się analogicznie w oparciu o największą w kolejności ilość uzyskanych punktów.
- Wybór najkorzystniejszej oferty odbywa się na posiedzeniu komisji oceniającej oferty składającej się z pracowników/współpracowników Zamawiającego – zaangażowanych, jako personel stały do projektów.
- Ze względu na założenia budżetowe i ograniczenia finansowe, Oferty Wykonawców, w których ceny/a za jedną godzinę szkolenia będzie wyższa od zaplanowanych w budżecie ww. Projektów grantowych zostaną odrzucone przez Zamawiającego, jako niespełniające kryterium maksymalnej ceny, jaką Zamawiający przeznaczył na wykonanie Zamówienia.
- W wyniku postępowania wyłonionych zostanie 4 trenerów regionalnych z województwa mazowieckiego o wskazanej przez Wykonawcę specjalności w ramach grup przedmiotowych:
a. edukacja wczesnoszkolna -1 Wykonawca – Wykonawca, którego oferta zgodnie z kryterium oceny ofert w kolejności została najwyżej oceniona,
b. przedmioty humanistyczne – 1 Wykonawca, którego oferta zgodnie z kryterium oceny ofert w kolejności została najwyżej oceniona,
c. przedmioty matematyczno-przyrodnicze – 1 Wykonawca, którego oferta zgodnie z kryterium oceny ofert w kolejności została najwyżej oceniona,
d. przedmioty artystyczne – 1 Wykonawca, którego oferta zgodnie z kryterium oceny ofert w kolejności została najwyżej oceniona.
- Po wyborze ofert najkorzystniejszych Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze ofertę do zawarcia umowy.
- Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
- w postępowaniu wpłynęły wadliwe oferty i nie można usunąć ich wad,
- w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie umowy zgodnej z projektem,
- w postępowaniu doszło do naruszenia zasad określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 i wewnętrznego Zarządzenia Prezesa Zarządu w sprawie realizacji wydatków ze środków pozyskanych z tytułu przyznanych dotacji i dofinansowań z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa.
IX Z udziału w postępowaniu wyklucza się podmioty:
Powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji w spółce kapitałowej;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Podpisanie i złożenie druku oferty jest jednoznaczne z oświadczeniem braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym.
X Forma, miejsce i termin składania ofert
Skan oferty należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej: warsztaty@wspolnotapolska.org.pl lub poprzez elektroniczny formularz https://forms.gle/KfTvn8oUBN1zGajo6 (jest konieczność zalogowania) do dnia 21.02.2021 roku do godziny 23:59. Ofertę należy sporządzić wg wzoru podanym w zapytaniu ofertowym. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
– Oferta powinna być przygotowana w języku polskim, czytelnie, w jednym egzemplarzu. Cena oferty musi być podana w polskich złotych.
– Oferta powinna zawierać dane Oferenta.
XI Postanowienia końcowe
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie bez podania przyczyny,
- zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
- zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
- żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od oferentów na każdym etapie postępowania,
- wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia.
- Zamawiający od chwili udostępnienia warunków, a Oferent od chwili złożenia oferty zgodnie z ogłoszeniem są obowiązani postępować zgodnie z postanowieniami ogłoszenia.
- Zamawiający nie odsyła nadesłanych ofert.
- Zaangażowanie w realizację przedmiotu zamówienia będzie oparte na umowie zlecenia.
- Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących do wypełnienia oferty.
- Oferta wymaga podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
- Jakiekolwiek odstępstwo od wyżej opisanego sposobu przygotowania oferty jest równoznaczne z jej odrzuceniem, ze względu na niespełnienie kryteriów formalnych.
- W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
- Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Oferentów wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający informuje, że zastrzega prawo do zawarcia w umowie zlecenia zapisów:
- Przewidujących karę umowną w wysokości 100% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku realizowania przez Wykonawcę umowy niezgodnie z harmonogramem;
- Przewidujących karę umowną w wysokości 50% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku nie wykonywania przez Wykonawcę zlecenia w sposób zgodny z innymi postanowieniami umowy oraz bez zachowania należytej staranności;
- Zastrzegających Zamawiającemu możliwość potrącania naliczonych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy;
- Zastrzegających Zamawiającemu możliwość dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych, na zasadach ogólnych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od kar umownych zawartych w pkt.11 w uzasadnionych przypadkach.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo od odstąpienia od podpisania umowy bez podania przyczyny.
- Zamawiający informuje, iż w umowie na świadczenie usług zastrzeżony zostanie zapis o przeniesieniu pełni autorskich praw majątkowych do wszelkich materiałów wytworzonych i wykorzystanych podczas realizacji umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu.
- Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
- Terminu realizacji umowy;
- Harmonogramu realizacji umowy;
- Zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom);
Wskazane powyżej istotne zmiany postanowień umowy zostaną wprowadzone do umowy pod warunkiem wystąpienia w toku realizacji projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian w celu należytej realizacji projektu. Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy bądź zmiany załączników do umowy.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt. X. Dzień ten jest 1 (pierwszym) dniem terminu związania ofertą.
ZAŁĄCZNIKI:
- Formularz oferty z załącznikami,
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych,
- CV