Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy na wykład prof. Jana Miodka nt. “Rodzaje w języku”, który odbędzie się 20 października o godz. 20:00.
W czasie wykładu pan profesor przedstawi nam temat rodzajów w liczbie mnogiej języka polskiego. Czy są tylko dwa: żywotny i nieżywotny? A może trzy: męski, żeński i nijaki?
Szkolenie poprowadzi prof. Jan Miodek – językoznawca.
Aby zapisać się na szkolenie należy:
- Wypełnić poniższy formularz rejestracyjny
- Po około 10 s. strona przekieruje na link na YT, gdzie odbędzie się szkolenie
- Istnieje możliwość zakupienia zaświadczenia z podpisem prof. Jana Miodka (25 PLN) oraz wejściówki na ZOOM, gdzie można będzie zadać pytanie panu profesorowi na żywo (10 PLN – ilość miejsc ograniczona)
- W razie problemów należy napisać mail na adres: szkolenia.odnswp@gmail.com
- Szkolenie odbywa się tylko w dniu i godzinie podanej wyżej.
ZAŚWIADCZENIE I MATERIAŁY ZE SZKOLENIA
Szanowni Państwo!
istnieje możliwość uzyskania imiennego i numerowanego elektronicznego certyfikatu ze szkolenia wydanego przez akredytowaną placówkę doskonalenia nauczycieli! Koszt takiego certyfikatu to 25 PLN.
Certyfikat (zaświadczenie) możecie Państwo wykupić na dwa sposoby:
- szybkim przelewem (systemem Przelewy24 lub PayPalem) lub kartą kredytową zaznaczając w poniższym formularzu opcję “chcę zakupić certyfikat teraz)
- przelewem tradycyjnym na dane ośrodka (poniżej) i wgrać poprzez formularz poniżej teraz lub później przez stronę potwierdzeń przelewu (klik)
DANE DO PRZELEWU
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Stowarzyszenia „Wspólnota Polska” ul. Pieniężnego 6, 14-100 Ostróda nr konta 14 2490 0005 0000 4600 7271 8358, Swift : ALBPPLPW. W tytule przelewu należy wpisać nazwę szkolenia. Koniecznym warunkiem jest przesłanie nam potwierdzenia wpłaty poprzez poniższy formularz.
Certyfikaty dosyłamy w ciągu 7 dni roboczych.
OPŁATY:
- Wejściówka na szkolenie na YT – 0 PLN
- Wejściówka na ZOOM – 10 PLN
- Zaświadczenie – 25 PLN
- Ceny się sumują 😉
- Koncert w Mejszagole
- Warsztaty metodyczne na zjeździe
- Salon poezji A. Dymnej i J. Romanowskiego
- Rejs po jeziorze w Trokach
- Inauguracja XI Światowego Zjazdu Nauczycieli w Wilnie
- Jak stworzyć dobrą grę terenową?
- Stres i wypalenie zawodowe nauczycieli – jak odzyskać równowagę?
- Młodzi śladami bohaterów. Otwarcie projektu Światowego Zlotu Młodzieży z Kraju i z Zagranicy Monte Cassino 2025
- Monte Cassino – historia, która zobowiązuje
- Motywacja, która działa – skuteczne strategie dla nauczycieli pracujących z uczniami neurotypowymi i neuroróżnorodnymi
- Granice z empatią – jak budować bezpieczne ramy dla dziecka w spektrum?
- Usta mówią więcej, niż myślisz – odruchy i rozwój motoryki orofacjalnej
- Dobre intencje, złe skutki – czego unikać w relacji z dzieckiem z autyzmem?
- Ruch, który mówi – diagnozowanie i wspieranie rozwoju motorycznego dziecka z ASD
- Sensoryczny świat dziecka w spektrum – jak go zrozumieć i wspierać?
- Dydaktyka w klasie z uczniem z ASD – jak uczyć skutecznie i zrozumiale?
- Współczesna literatura dziecięca i młodzieżowa – spotkanie z Joanną Olech
- Terapia ręki – wspieranie małej motoryki u dzieci
- Gry strategiczne w matematyce
- Zrozumieć autyzm – praktyczny przewodnik dla nauczycieli i rodziców
- Między lękiem a ekranem – zdrowie psychiczne dzieci i młodzieży w XXI wieku
- Młodzi śladami bohaterów. Otwarcie projektu Światowego Zlotu Młodzieży z Kraju i z Zagranicy Monte Cassino 2025
- „Monte Cassino: Siła Honoru. Pamięć, odwaga, zadanie” – rusza konkurs dla uczniów szkół ponadpodstawowych z Polski i ze świata
- Turnusy rehabilitacyjne dla nauczycieli
- Polacy światu: Nobliści. Materiały do pobrania.
- E-book: Dostosowanie metod nauczania i oceniania dla uczniów ze SPE
- Radzenie sobie z trudnymi tematami i konfliktami w klasie, mediacje
- Edukacja globalna i wielokulturowość
- Kształtowanie postaw prospołecznych i obywatelskich
- Projekty obywatelskie w szkole i społeczności lokalnej
- Edukacja prawna i konstytucyjna dla uczniów
- Media i dezinformacja – jak uczyć świadomego odbioru informacji?
- Historia i kontekst współczesny – jak uczyć o państwie i społeczeństwie?
- Współpraca z organizacjami społecznymi i instytucjami publicznymi
- Metody aktywizujące w edukacji obywatelskiej
- Wprowadzenie do edukacji obywatelskiej
- Język polski w przestrzeni publicznej i edukacyjnej
- Jak rozmawiać, by osiągnąć swój cel? Szef, lekarz, prawnik, policja
- Trudne rozmowy, trudni ludzie – jak nie dać się wciągnąć w konflikt?
- Manipulacja, szantaż, kłamstwo – jak się skutecznie komunikować?
- Porozumienie w rodzinie – jak się dogadać w związku i z dziećmi?
- Jak prosić, odmawiać, reagować na krytykę? Jak być asertywnym?
- Problemy prawne konfliktów szkolnych na linii: szkoła – uczeń, szkoła – rodzice
- Pierwsze wrażenie
- Wellbeing nauczyciela – profilaktyka wypalenia zawodowego w edukacji
- Kurs edukacja obywatelska – kurs doskonalący
- Praca z dziećmi neuroróżnorodnymi
- Gry strategiczne w matematyce
- Challenge (nie)kontrolowany – jak mądrze rozmawiać z uczniami o wyzwaniach w sieci?
- Emisja głosu dla nauczycieli
- Terapia manualna głosu – szkolenie stacjonarne
- Polacy światu: Nobliści. Inauguracja w Krakowie.
- Zdrowie psychiczne nauczycieli – jak o nie dbać?
- Budowanie odporności psychicznej – praktyczne wskazówki. Strategie wspierania uczniów w codziennych wyzwaniach.
- Praktyczne narzędzia i technologie wspierające pracę z uczniami ze SPE
- Strategie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy z uczniem ze SPE
- Nauczanie języka polskiego jako obcego
- Współpraca z rodzicami dzieci ze SPE – wyzwania i dobre praktyki