Szanowni Państwo,
w ramach doskonalenia nauczycieli serdecznie zapraszamy na szkolenie: Jak działa ekran na mózg dziecka, które odbędzie się w czwartek, 7 września o godz. 20:00 w formule on-line
Pokolenie, które dorasta w czasach swobodnego dostępu do Internetu i nowych technologii ma ewidentne problemy ze skupieniem uwagi, sfokusowaniem się na wykonaniu zadania, czy zapamiętywaniem coraz prostszych zagadnień. Co więcej, źródłem dopaminy, neuroprzekaźnika pobudzającego ośrodki nagrody i przyjemności w mózgu, jest ekran telefonu lub tabletu. Tzw. ‘niańka XXI wieku’, która nie przestaje się opiekować dziećmi także w późniejszym wieku.
Szkolenie poprowadzi
prof. UŚ dr hab. Magdalena Szpunar, profesor nadzwyczajny, doktor habilitowany nauk społecznych w zakresie socjologii. Pracuje na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Instytucie Socjologii. Autorka ponad 170 publikacji naukowych, m.in. monografii: “Kultura algorytmów” (2019), “(Nie)potrzebna wrażliwość” (2018), “Imperializm kulturowy internetu” (2017), “Kultura cyfrowego narcyzmu” (2016), “Nowe-stare medium. Internet między tworzeniem nowych modeli komunikacyjnych a reprodukowaniem schematów komunikowania masowego”, (2012), “Społeczne konteksty nowych mediów” (2011), “W stronę nowych mediów” (2010) oraz “Internet w procesie realizacji badań” (2010).
Aby zapisać się na szkolenie, należy:
- wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy do dnia 6 września 2023 do godz. 20:00.
- Podczas wypełniania formularza należy wybrać jeden z pakietów: podstawowy (bez zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu) lub z certyfikatem (z zaświadczeniem o uczestnictwie)
- Po wypełnieniu formularza strona automatycznie przekieruje na YouTube, gdzie odbędzie się szkolenie. Osoby, które wykupią pakiet z certyfikatem dodatkowo otrzymają mailem link w dniu szkolenia.
- W razie problemów należy napisać mail na adres: szkolenia.odnswp@gmail.com
- Szkolenie odbywa się tylko w dniu i godzinie podanej wyżej (nie jest nagrywane).
ZAŚWIADCZENIE ZE SZKOLENIA
Szanowni Państwo!
istnieje możliwość uzyskania imiennego i numerowanego elektronicznego certyfikatu ze szkolenia wydanego przez akredytowaną placówkę doskonalenia nauczycieli! Koszt takiego certyfikatu i szkolenia 27 PLN.
Certyfikat (zaświadczenie) możecie Państwo wykupić na dwa sposoby:
- szybkim przelewem (systemem Przelewy24 lub PayPalem) lub kartą kredytową zaznaczając w poniższym formularzu opcję “chcę zakupić certyfikat teraz)
- przelewem tradycyjnym na dane ośrodka (poniżej) i wgrać poprzez formularz poniżej
DANE DO PRZELEWU
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Stowarzyszenia „Wspólnota Polska” ul. Pieniężnego 6, 14-100 Ostróda nr konta 14 2490 0005 0000 4600 7271 8358, Swift : ALBPPLPW. W tytule przelewu należy wpisać nazwę szkolenia. Koniecznym warunkiem jest przesłanie nam potwierdzenia wpłaty poprzez poniższy formularz.
FORMULARZ REJESTRACYJNY
Wydarzenia dla maj
1
Wydarzenia dla maj
2
Wydarzenia dla maj
3
Wydarzenia dla maj
4
Wydarzenia dla maj
5
Wydarzenia dla maj
6
Wydarzenia dla maj
7
Wydarzenia dla maj
8
Wydarzenia dla maj
9
Wydarzenia dla maj
10
Wydarzenia dla maj
11

Wellbeing nauczyciela – profilaktyka wypalenia zawodowego w edu
Wydarzenia dla maj
12
Wydarzenia dla maj
15
Wydarzenia dla maj
16
Wydarzenia dla maj
17
Wydarzenia dla maj
18
Wydarzenia dla maj
19

Sensoryczny świat dziecka w spektrum–jak go zrozumieć i wspierać?

Kurs: skuteczna praca z uczniem w spektrum autyzmu
Wydarzenia dla maj
20

Ruch, który mówi – wspieranie rozwoju motorycznego dziecka z ASD
Wydarzenia dla maj
22
Wydarzenia dla maj
26

Dobre intencje,złe skutki–czego unikać w relacji z dzieckiem ASD?
Wydarzenia dla maj
28

Granice z empatią – jak budować bezpieczne ramy dla dziecka ASD?
Wydarzenia dla maj
29

Skuteczne strategie dla nauczycieli pracujących z uczniami ASD
Wydarzenia dla maj
30
Wydarzenia dla maj
31
- Motywacja, która działa – skuteczne strategie dla nauczycieli pracujących z uczniami neurotypowymi i neuroróżnorodnymi
- Granice z empatią – jak budować bezpieczne ramy dla dziecka w spektrum?
- Usta mówią więcej, niż myślisz – odruchy i rozwój motoryki orofacjalnej
- Dobre intencje, złe skutki – czego unikać w relacji z dzieckiem z autyzmem?
- Ruch, który mówi – diagnozowanie i wspieranie rozwoju motorycznego dziecka z ASD