Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy Państwa na szkolenie „Prawo autorskie, a nagrania z przedszkoli/szkoły w sieci”, które odbędzie się w dniu 13 września o godz. 20:00 w formule on-line.
Program szkolenia/Opis szkolenia:
Czy wiesz, że… Nauczyciele mogą wykorzystywać wszystkie utwory/grafiki, które znajdą w sieci do celów edukacyjnych? Problem pojawia się wtedy, kiedy nagrania/obrazy wydarzeń z cudzą twórczością trafiają na stronę internetową szkoły/przedszkola lub na Facebooka. Więcej o tym na szkoleniu…
Szkolenie poprowadzi Monika Frysz – trener kompetencji cyfrowych, specjalista ds. praw autorskich, ogólnopolski trener w programie edukacji cyfrowej dla nauczycieli „Lekcja: Enter”. Jako edukator przeprowadziła ponad 4000 szkoleń dla nauczycieli i rad pedagogicznych. Pomaga nauczycielom rozwijać umiejętności w zakresie wykorzystywania technologii informacyjno – komunikacyjnych w edukacji (TIK). Jednocześnie jest również grafikiem komputerowym, prowadzi podstawowe oraz zaawansowane szkolenia z tego zakresu. Od zeszłego roku szkolnego prowadzi również zajęcia doszkalające z zagadnień związanych ze sztuczną inteligencją (AI) oraz możliwościami wykorzystania jej w edukacji szkolnej.
Aby zapisać się na szkolenie, należy:
- wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy do dnia 12 września 2023 do godz. 20:00.
- Podczas wypełniania formularza należy wybrać jeden z pakietów: podstawowy (bez zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu) lub z certyfikatem (z zaświadczeniem o uczestnictwie)
- Po wypełnieniu formularza strona automatycznie przekieruje na YouTube, gdzie odbędzie się szkolenie. Osoby, które wykupią pakiet z certyfikatem dodatkowo otrzymają mailem link w dniu szkolenia.
- W razie problemów należy napisać mail na adres: szkolenia.odnswp@gmail.com
- Szkolenie odbywa się tylko w dniu i godzinie podanej wyżej (nie jest nagrywane).
ZAŚWIADCZENIE ZE SZKOLENIA
Szanowni Państwo!
istnieje możliwość uzyskania imiennego i numerowanego elektronicznego certyfikatu ze szkolenia wydanego przez akredytowaną placówkę doskonalenia nauczycieli! Koszt takiego certyfikatu i szkolenia 27 PLN.
Certyfikat (zaświadczenie) możecie Państwo wykupić na dwa sposoby:
- szybkim przelewem (systemem Przelewy24 lub PayPalem) lub kartą kredytową zaznaczając w poniższym formularzu opcję “chcę zakupić certyfikat teraz)
- przelewem tradycyjnym na dane ośrodka (poniżej) i wgrać poprzez formularz poniżej
DANE DO PRZELEWU
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Stowarzyszenia „Wspólnota Polska” ul. Pieniężnego 6, 14-100 Ostróda nr konta 14 2490 0005 0000 4600 7271 8358, Swift : ALBPPLPW. W tytule przelewu należy wpisać nazwę szkolenia. Koniecznym warunkiem jest przesłanie nam potwierdzenia wpłaty poprzez poniższy formularz.
FORMULARZ REJESTRACYJNY
Wydarzenia dla maj
1
Wydarzenia dla maj
2
Wydarzenia dla maj
3
Wydarzenia dla maj
4
Wydarzenia dla maj
5
Wydarzenia dla maj
6
Wydarzenia dla maj
7
Wydarzenia dla maj
8
Wydarzenia dla maj
9
Wydarzenia dla maj
10
Wydarzenia dla maj
11
Wydarzenia dla maj
12
Wydarzenia dla maj
13
Wydarzenia dla maj
14
Wydarzenia dla maj
15
Wydarzenia dla maj
16
Wydarzenia dla maj
17
Wydarzenia dla maj
18
Wydarzenia dla maj
19

Kurs: Dydaktyka w klasie z uczniem z ASD

Sensoryczny świat dziecka w spektrum–jak go zrozumieć i wspierać?
Wydarzenia dla maj
22

Ruch, który mówi – wspieranie rozwoju motorycznego dziecka z ASD
Wydarzenia dla maj
26

Dobre intencje,złe skutki–czego unikać w relacji z dzieckiem ASD?
Wydarzenia dla maj
28

Granice z empatią – jak budować bezpieczne ramy dla dziecka ASD?
Wydarzenia dla maj
29

Skuteczne strategie dla nauczycieli pracujących z uczniami ASD
Wydarzenia dla maj
30
Wydarzenia dla maj
31
- Młodzi śladami bohaterów. Otwarcie projektu Światowego Zlotu Młodzieży z Kraju i z Zagranicy Monte Cassino 2025
- Monte Cassino – historia, która zobowiązuje
- Motywacja, która działa – skuteczne strategie dla nauczycieli pracujących z uczniami neurotypowymi i neuroróżnorodnymi
- Granice z empatią – jak budować bezpieczne ramy dla dziecka w spektrum?
- Usta mówią więcej, niż myślisz – odruchy i rozwój motoryki orofacjalnej
- Dobre intencje, złe skutki – czego unikać w relacji z dzieckiem z autyzmem?
- Ruch, który mówi – diagnozowanie i wspieranie rozwoju motorycznego dziecka z ASD
- Sensoryczny świat dziecka w spektrum – jak go zrozumieć i wspierać?
- Dydaktyka w klasie z uczniem z ASD – jak uczyć skutecznie i zrozumiale?
- Współczesna literatura dziecięca i młodzieżowa – spotkanie z Joanną Olech
- Terapia ręki – wspieranie małej motoryki u dzieci