Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy Państwa na kurs e-learningowy „Podstawy logopedii dla nauczycieli dzieci w wieku przedszkolnym” który startuje już od 23.04.2024 r.
Opis kursu
Kurs jest kursem w 100% elearningowym. Co to oznacza? Że cały kurs zamieszczony jest na platformie.
Co mieści się w ramach kursu?
- nagranie szkolenia do każdej części
- materiał tekstowy do każdej części
- zaświadczenie po ukończeniu wszystkich modułów z suplementem.
Czy po tym kursie zostaniesz logopedą? Nie! Nawet w 1/5 😉 ale będziesz umieć spojrzeć na swoich podopiecznych innym okiem i sam/a ocenisz czy już czas na terapię ze specjalistą czy dana “przypadłość” dziecka jest jeszcze rozwojowa.
Program kursu:
MODUŁ 1: FIZJOLOGIA I ANATOMIA MOWY
- „Chodzi mi o to, aby język giętki powiedział, co pomyśli głowa…” Budowa narządu głosowego.
- Co to jest fonacja?
- Artykulacja. Co to jest głoska?
- Kompetencje językowe i komunikacyjne przedszkolaków.
- Rola nauczyciela i współpraca z logopedą.
MODUŁ 2: ROZPOZNAWANIE OPÓŹNIONEGO ROZWOJU MOWY I WAD WYMOWY U PRZEDSZKOLAKÓW
- Kamienie milowe w rozwoju mowy dziecka.
- Rozwój mowy w kontekście rozwoju języka, komunikacji i artykulacji.
- Opóźniony rozwój mowy a niezakończony rozwój mowy.
- Dyslalia – najważniejsze wskazówki i przesłanki świadczące o nieprawidłowościach.
MODUŁ 3: TRENING SŁUCHOWY PRZEDSZKOLAKA
- Różne rodzaje słuchu.
- Ćwiczenia słuchowe a profilaktyka wad wymowy
- Przykłady ćwiczeń słuchowych
MODUŁ 4: ĆWICZENIA ODDECHOWE I ĆWICZENIA ARTYKULACYJNE
Szkolenie poprowadzi mgr Paulina Młyńska – Wykładowca Akademicki Uniwersytetu Jagiellońskiego w Instytucie Glottodydaktyki. Neurologopeda – absolwentka studiów podyplomowych Akademii Krakowskiej im. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego. Logopeda – absolwentka dziennych studiów Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Terapeuta Ortodoncji Miofunkcjonalnej systemem MFS
„Specjalizuję się w prowadzeniu zajęć z drugim człowiekiem stawiając na pierwszym miejscu otwartą komunikację oraz działania zespołowe. W swojej pracy kieruję się trzema zasadami. Po pierwsze chcę być obok człowieka i każdego dnia pomagać mu dopasowywać świat, w którym żyjemy do jego własnych potrzeb. Po drugie, swoimi działaniami nie chcę szkodzić, dlatego też posługuję się bezpiecznymi i standaryzowanymi metodami pracy. Po trzecie odpowiedzialnie zarządzam procesem diagnostycznym. Dodatkowo nie pozwalam by moi podopieczni w żadnej sytuacji byli skazani na bierne znoszenie dyskomfortu w swoim środowisku. Pomagam znajdować sposoby na to, by rozsądnie rozbroić każdą logopedyczną bombę.”
Cena udziału w kursie wraz z certyfikatem – 248 PLN
Aby zapisać się na szkolenie, należy:
- Wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy.
- W razie problemów należy napisać mail na adres: szkolenia.odnswp@gmail.com
OPŁATA ZA KURS WRAZ Z ZAŚWIADCZENIEM
Opłaty możecie Państwo dokonać na dwa sposoby:
- szybkim przelewem (systemem Przelewy24 lub PayPalem) lub kartą kredytową zaznaczając w poniższym formularzu opcję “chcę zakupić certyfikat teraz)
- przelewem tradycyjnym na dane ośrodka (poniżej) i wgrać poprzez formularz poniżej
DANE DO PRZELEWU
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli SWP ul. Pieniężnego 6, 14-100 Ostróda, nr konta 49 1020 3541 0000 5102 0389 9135. W tytule przelewu należy wpisać nazwę szkolenia. Koniecznym warunkiem jest przesłanie nam potwierdzenia wpłaty poprzez poniższy formularz.
UWAGA!!!
Jeśli po zapisaniu się na szkolenie nie wyświetlił się Państwu komunikat i nie otrzymaliście Państwo maila, WASZA PŁATNOŚĆ NIESTETY SIĘ NIE POWIODŁA. W takiej sytuacji, polecamy wykonanie PRZELEWU TRADYCYJNEGO I WGRANIE POTWIERDZENIA OPŁATY.
FORMULARZ REJESTRACYJNY
DLACZEGO MOJA PŁATNOSC NIE PRZESZŁA?
Płatność przez Przelewy24 w sieci trwa zaledwie kilkanaście sekund, ale faktyczne przekazanie środków może nastąpić dopiero po jakimś czasie, ponieważ transakcja wymaga autoryzacji ze strony banków (Państwa i naszego). Fakt, że pieniądze zniknęły z Państwa konta, nie oznacza, że ODN SWP już je posiada. Bank w ten sposób zabezpiecza środki na rachunku na pokrycie płatności i przekazuje je dopiero po swojej akceptacji. Jeśli bank odmówi wykonania transakcji, środki zostają “zamrożone”, a następnie zwrócone na Państwa rachunek w terminie wynikającym z wewnętrznych regulacji banku (zazwyczaj do 48 godz. roboczych).
Jeśli termin przewidziany powyżej nie upłynął, proszę poczekać cierpliwie na środki. Wysyłanie do nas potwierdzenia przelewu w takim przypadku jest zbędne, ponieważ nie przyspieszy to księgowania.
Dopiero po przekroczeniu czasu, gdy środki nie pojawią się na saldzie, prosimy o potwierdzenie wykonania transakcji na adres PayPro (właścicieli Przelewów24).
Uczestnik szkolenia, który nie stawi się na szkoleniu bez wcześniejszego poinformowania organizatora, nie będzie uprawniony do zwrotu poniesionych kosztów szkolenia. Nieobecność na szkoleniu jest wyłączną odpowiedzialnością uczestnika, a wszelkie koszty związane z nieobecnością nie podlegają zwrotowi lub rekompensacie. Organizator zastrzega sobie prawo do rozstrzygania kwestii związanych z nieobecnością uczestnika na szkoleniu na podstawie powyższej zasady.
Wydarzenia dla grudzień
1
Wydarzenia dla grudzień
2
Wydarzenia dla grudzień
3
Wydarzenia dla grudzień
4
Wydarzenia dla grudzień
5
Wydarzenia dla grudzień
6
Wydarzenia dla grudzień
7
Wydarzenia dla grudzień
8
Wydarzenia dla grudzień
9
Wydarzenia dla grudzień
10
Wydarzenia dla grudzień
11

Metoda Dobrego Startu w praktyce edukacyjno – terapeutycznej
Wydarzenia dla grudzień
12
Wydarzenia dla grudzień
13
Wydarzenia dla grudzień
14

Nauczanie języka polskiego jako obcego w pigułce – warsztaty
Wydarzenia dla grudzień
17

Efektywne nauczanie: łączenie programu z indywidualnym podejściem
Wydarzenia dla grudzień
19
Wydarzenia dla grudzień
20
Wydarzenia dla grudzień
21
Wydarzenia dla grudzień
22
Wydarzenia dla grudzień
23
Wydarzenia dla grudzień
24
Wydarzenia dla grudzień
25
Wydarzenia dla grudzień
26
Wydarzenia dla grudzień
27
Wydarzenia dla grudzień
28
Wydarzenia dla grudzień
29
Wydarzenia dla grudzień
30
Wydarzenia dla grudzień
31
- Canva w edukacji
- Metoda Dobrego Startu w praktyce edukacyjno – terapeutycznej
- Jak rozpoznać pierwsze objawy autyzmu u dzieci?
- Trudności w nauce czytania u dzieci – diagnoza, przyczyny i praktyczne strategie wsparcia
- Efektywne nauczanie: łączenie programu przedmiotowego z indywidualnym podejściem do ucznia
- Kultura żywego słowa
- Nieporozumienia pod kontrolą – jak mówić i być słyszanym
- „Cyfrowy autyzm” u dzieci
- Nauczanie języka polskiego jako obcego w pigułce – warsztaty
- Sztuka storytellingu












