Szanowni Państwo,
wychodząc na przeciw Państwa prośbom, uprzejmie informujemy, że w każdej chwili można dołączyć do naszego kursu e-learingowego „Edukacja zdrowotna – kurs doskonalący dla nauczycieli”. Dostęp do nagrań otrzymają Państwo w dniu wykupienia kursu, ważny będzie przez 30 dni od daty otrzymania.
Program szkolenia/Opis szkolenia:
Od września w polskich szkołach zostanie wprowadzony nowy przedmiot – edukacja zdrowotna. To doskonała okazja, aby przygotować się do nowych wyzwań, zdobywając wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego prowadzenia zajęć z tego zakresu.
Dla kogo?
Kurs jest skierowany głównie do nauczycieli wychowania fizycznego, biologii, wychowania do życia w rodzinie, a także wychowawców, którzy chcą wzbogacić godziny wychowawcze o treści związane z edukacją zdrowotną. Kurs składa się z 11 spotkań na żywo z sześcioma trenerami. Uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia kursu wraz z suplementem.
Dlaczego warto?
- Uzyskają Państwo wiedzę na temat nowoczesnych, angażujących i dostosowanych do potrzeb uczniów metod prowadzenia zajęć z edukacji zdrowotnej.
- Poznają Państwo aktywne metody nauczania, które wspierają nie tylko przekazywanie wiedzy, ale również rozwój praktycznych umiejętności uczniów.
- Zdobędą Państwo pewność siebie w realizacji nowego programu, dzięki zastosowaniu sprawdzonych narzędzi oraz efektywnych technik pracy.
Program kursu:
Innowacyjne podejście do edukacji zdrowotnej – jak uczyć nowocześnie aktywnie?
Psychospołeczny rozwój uczniów – zrozumienie potrzeb zdrowotnych dzieci i młodzieży.
Metodyka pracy w edukacji zdrowotnej – od diagnozy potrzeb po ocenę efektów nauczania.
Zdrowe odżywianie – jego wpływ na rozwój dziecka i jak o nim uczyć.
Profilaktyka uzależnień – skuteczne sposoby przeciwdziałania zagrożeniom.
Pierwsza pomoc i aktywność fizyczna – jak nauczać i motywować uczniów do ruchu?
Zdrowie psychiczne uczniów – wsparcie w sytuacjach kryzysowych i rozwijanie odporności psychicznej.
Budowanie odporności psychicznej – praktyczne wskazówki dla uczniów i nauczycieli.
Promocja zdrowia psychicznego w szkole – tworzenie strategii i działań wspierających.
Zdrowie psychiczne nauczycieli – jak dbać o siebie, by efektywnie wspierać uczniów?
Edukacja seksualna – jak rozmawiać z uczniami o seksualności i wspierać ich rozwój.
Korzyści dla uczestników:
- Otrzymają Państwo gotowe materiały dydaktyczne, które można natychmiast wykorzystać w pracy zawodowej.
- Uzyskają Państwo możliwość wymiany doświadczeń i inspiracji z innymi nauczycielami.
- Otrzymają Państwo certyfikat ukończenia kursu, potwierdzający zdobyte umiejętności.
Szkolenia poprowadzą:
dr Ewelina Policińska – historyk z miłości (doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie historii), nauczyciel z wyboru, specjalista ds. bezpieczeństwa z pragmatyzmu. Uważna obserwatorka rzeczywistości, szczególnie w przestrzeni edukacyjnej i na polu wychowawczym. Nieustannie zainteresowana poszerzającymi się przestrzeniami funkcjonowania każdego z nas, co sprawia, że nieprzerwanie dopełnia swoje wiedzę, umiejętności i kompetencje. Praca z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi daje jej ogromną satysfakcję. Przede wszystkim zaś mama, starająca się towarzyszyć (i dotrzymać kroku) w poznawaniu świata.
Wioletta Handzelewicz – Założycielka Centrum, pedagog, certyfikowany specjalista psychoterapii uzależnień, profesjonalny trener Treningu Zastępowania Agresji. Od ponad 20 lat pracuje w obszarze pomocowym, angażując się w pracę z osobami uzależnionymi, współuzależnionymi, wspiera także szkoły oraz rodziców dostarczając wiedzy z zakresu profilaktyki i zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży. Pracuje w podejściu integracyjnym.
Małgorzata Wnuk – dietetyk, trener Odżywiania, fan i praktyk zdrowego stylu życia. Jako dietetyk i Trener Odżywiania pracuje od 8 lat. Prowadzi Klub Zdrowego Stylu Życia, w którym pomaga innym zmieniać nawyki żywieniowe na stałe w oparciu o holistyczne podejście do organizmu człowieka.
Barbara Chyłka – nauczyciel języka niemieckiego, historii i religii z zamiłowania i pasji. Ciągle szuka nowych pomysłów i rozwiązań edukacyjnych. Uwielbia narzędzia TIK, które stara się w miarę możliwości stosować w swojej pracy.
Bartłomiej Cienciała – dyrektor Niepublicznej Placówki doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu. Od ponad dwunastu lat zajmuje się organizowaniem kursów sportowych i dla fizjoterapeutów jednocześnie pracuje jako wykładowca. Jest osobą otwartą na rozwój i propaguje nowoczesne metody pracy w fizjoterapii i gimnastyce korekcyjnej.
dr Marta Koplejewska – magister fizyki, doktor nauk społecznych z dyscypliny pedagogika. Posiada bogate doświadczenie w zakresie pracy dydaktyczno – wychowawczej, a także szeroką wiedzę i umiejętności w zakresie tworzenia dokumentacji dotyczącej organizacji procesu edukacyjnego. Jest nauczycielem dyplomowanym, egzaminatorem z fizyki, rzeczoznawcą podręczników z fizyki, ekspertem komisji egzaminacyjnych i kwalifikacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień zawodowy. Adiunkt w Krakowskiej Akademii im. Frycza Modrzewskiego. Była prodziekan w poznańskiej Wyższej Szkole Bezpieczeństwa z siedzibą w Skoczowie. Przez 13 lat związana z Zespołem Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie, gdzie pracowała z dziećmi i młodzieżą z różnym stopniem niepełnosprawności intelektualnej, deficytami rozwojowymi oraz w normie intelektualnej. Wieloletni pedagog prowadzący zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
Koszt udziału w kursie wraz z certyfikatem – 650 PLN.
Nagrania webinarów będą dla Państwa dostępne przez 30 dni od dnia otrzymania.
Aby zapisać się na szkolenie, należy:
- Wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy.
- W razie problemów należy napisać mail na adres: szkolenia.odnswp@gmail.com
- Jeśli potrzebują Państwo faktury z odroczonym terminem płatności na dane placówki/organu prowadzącego, prosimy o wiadomość mailową na adres: szkolenia.odnswp@gmail.com
DANE DO PRZELEWU
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli SWP ul. Pieniężnego 6, 14-100 Ostróda, nr konta PL14 2490 0005 0000 4600 7271 8358, SWIFT: ALBPPLPW. W tytule przelewu należy wpisać nazwę szkolenia. Koniecznym warunkiem jest przesłanie nam potwierdzenia wpłaty poprzez poniższy formularz.
FORMULARZ REJESTRACYJNY
Uczestnik szkolenia, który nie stawi się na szkoleniu bez wcześniejszego poinformowania organizatora, nie będzie uprawniony do zwrotu poniesionych kosztów szkolenia. Nieobecność na szkoleniu jest wyłączną odpowiedzialnością uczestnika, a wszelkie koszty związane z nieobecnością nie podlegają zwrotowi lub rekompensacie. Organizator zastrzega sobie prawo do rozstrzygania kwestii związanych z nieobecnością uczestnika na szkoleniu na podstawie powyższej zasady.
Wydarzenia dla kwiecień
1
Wydarzenia dla kwiecień
2
Wydarzenia dla kwiecień
3
Wydarzenia dla kwiecień
4
Wydarzenia dla kwiecień
5
Wydarzenia dla kwiecień
6
Wydarzenia dla kwiecień
7
Wydarzenia dla kwiecień
8
Wydarzenia dla kwiecień
9
Wydarzenia dla kwiecień
10
Wydarzenia dla kwiecień
11
Wydarzenia dla kwiecień
12
Wydarzenia dla kwiecień
13
Wydarzenia dla kwiecień
14
Wydarzenia dla kwiecień
15
Wydarzenia dla kwiecień
16
Wydarzenia dla kwiecień
17
Wydarzenia dla kwiecień
18
Wydarzenia dla kwiecień
19
Wydarzenia dla kwiecień
20
Wydarzenia dla kwiecień
21
Wydarzenia dla kwiecień
22
Wydarzenia dla kwiecień
23

TUS w praktyce – jak rozwijać kompetencje społeczne uczniów?

BEZPŁATNE Porozumienie w rodzinie – jak się dogadać?
Wydarzenia dla kwiecień
24
Wydarzenia dla kwiecień
25
Wydarzenia dla kwiecień
26
Wydarzenia dla kwiecień
27
Wydarzenia dla kwiecień
28
Wydarzenia dla kwiecień
29
Wydarzenia dla kwiecień
30

TUS w praktyce – jak rozwijać kompetencje społeczne uczniów?
- Turnusy rehabilitacyjne dla nauczycieli
- Polacy światu: Nobliści. Materiały do pobrania.
- E-book: Dostosowanie metod nauczania i oceniania dla uczniów ze SPE
- Radzenie sobie z trudnymi tematami i konfliktami w klasie, mediacje
- Edukacja globalna i wielokulturowość
- Kształtowanie postaw prospołecznych i obywatelskich
- Projekty obywatelskie w szkole i społeczności lokalnej
- Edukacja prawna i konstytucyjna dla uczniów
- Media i dezinformacja – jak uczyć świadomego odbioru informacji?
- Historia i kontekst współczesny – jak uczyć o państwie i społeczeństwie?