Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy na wykład prof. Jana Miodka nt. “Rodzaje w języku”, który odbędzie się 20 października o godz. 20:00.
W czasie wykładu pan profesor przedstawi nam temat rodzajów w liczbie mnogiej języka polskiego. Czy są tylko dwa: żywotny i nieżywotny? A może trzy: męski, żeński i nijaki?
Szkolenie poprowadzi prof. Jan Miodek – językoznawca.
Aby zapisać się na szkolenie należy:
- Wypełnić poniższy formularz rejestracyjny
- Po około 10 s. strona przekieruje na link na YT, gdzie odbędzie się szkolenie
- Istnieje możliwość zakupienia zaświadczenia z podpisem prof. Jana Miodka (25 PLN) oraz wejściówki na ZOOM, gdzie można będzie zadać pytanie panu profesorowi na żywo (10 PLN – ilość miejsc ograniczona)
- W razie problemów należy napisać mail na adres: szkolenia.odnswp@gmail.com
- Szkolenie odbywa się tylko w dniu i godzinie podanej wyżej.
ZAŚWIADCZENIE I MATERIAŁY ZE SZKOLENIA
Szanowni Państwo!
istnieje możliwość uzyskania imiennego i numerowanego elektronicznego certyfikatu ze szkolenia wydanego przez akredytowaną placówkę doskonalenia nauczycieli! Koszt takiego certyfikatu to 25 PLN.
Certyfikat (zaświadczenie) możecie Państwo wykupić na dwa sposoby:
- szybkim przelewem (systemem Przelewy24 lub PayPalem) lub kartą kredytową zaznaczając w poniższym formularzu opcję “chcę zakupić certyfikat teraz)
- przelewem tradycyjnym na dane ośrodka (poniżej) i wgrać poprzez formularz poniżej teraz lub później przez stronę potwierdzeń przelewu (klik)
DANE DO PRZELEWU
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Stowarzyszenia „Wspólnota Polska” ul. Pieniężnego 6, 14-100 Ostróda nr konta 14 2490 0005 0000 4600 7271 8358, Swift : ALBPPLPW. W tytule przelewu należy wpisać nazwę szkolenia. Koniecznym warunkiem jest przesłanie nam potwierdzenia wpłaty poprzez poniższy formularz.
Certyfikaty dosyłamy w ciągu 7 dni roboczych.
OPŁATY:
- Wejściówka na szkolenie na YT – 0 PLN
- Wejściówka na ZOOM – 10 PLN
- Zaświadczenie – 25 PLN
- Ceny się sumują 😉
- Praca z uczniem niemówiącym lub słabo mówiącym – metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej
- Kreatywny kalendarz adwentowy: Zabawy i aktywności rozwijające dziecięcą ciekawość
- Ćwiczenia oddechowe i artykulacyjne
- Trening słuchowy przedszkolaka
- Styl życia, myśli, słowa, zachowania. Jak obniżyć złość?
- Rozpoznawanie opóźnionego rozwoju mowy i wad wymowy u przedszkolaków
- Fizjologia i anatomia mowy
- Kurs języka polskiego medycznego
- Jak pobudzić kreatywność uczniów? Praktyczne metody wspierające nauczycieli w twórczej pracy z grupą
- Zarządzanie stresem w pracy nauczyciela
- Uczeń a TZA (trening zastępowania agresji)
- Uczeń z FAS (płodowy zespół alkoholowy)
- Od słowa do leczenia dźwiękiem
- Poezja 2.0: Narzędzia dla nowoczesnego czytelnika.
- Polscy Nobliści – literatura, sylwetki i ekranizacje
- Współpraca z rodzicami w zakresie bezpieczeństwa dzieci w sieci
- Narzędzia i zasoby do monitorowania oraz ochrony on-line
- Jak rozmawiać z uczniami o bezpieczeństwie on-line
- Najczęstsze zagrożenia dla dzieci w sieci
- Wprowadzenie do bezpieczeństwa w sieci
- Psychologia rozwojowa dziecka
- Czy słowa mają magiczną moc?
- Dysleksja – kurs webinarowy
- Warsztaty Canva – od zera do bohatera
- Współpraca z rodzicami jako klucz do sukcesu edukacyjnego dziecka
- Rozpoznawanie i zapobieganie zachowaniom ryzykownym wśród młodzieży
- Kurs: Bezpieczeństwo dzieci w sieci
- Uczeń z zachowaniami opozycyjno – buntowniczymi w szkole. Strategie wsparcia ODD cz. II
- Kreatywność sztucznej inteligencji. Tworzenie obrazów, podkładów muzycznych, piosenek i prezentacji
- Technika 6 myślowych kapeluszy Edwarda de Bono
- Wilno oczami Miłosza i Szymborskiej
- Współczesna Polszczyzna, czyli zmiany w języku według Profesora Miodka
- Darknet i handel ludźmi vs. dzisiejsza młodzież
- Kreatywny nauczyciel, czyli jak i po co rozwijać twórczy potencjał ucznia?
- Uczeń z zachowaniami opozycyjno – buntowniczymi w szkole. Istota i charakterystyka ODD cz. I
- Proces dydaktyczny a uczniowie z niepełnosprawnościami: komunikacja i wsparcie
- Hejt w szkole, hejt w sieci
- Nauczanie języka polskiego jako obcego – GRAMATYKA
- Savoir – vivre w kontaktach z uczniami z niepełnosprawnościami
- Studium Metodyczne dla nauczycieli z USA
- Nauczanie języka polskiego jako obcego
- Adaptacja w szkole, czyli strategie wspierania uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Cyfrowe lekcje: bezpieczeństwo i AI w nowoczesnej edukacji
- Słowa mają moc – jak komunikacja wpływa na relacje?
- Diagnoza i wsparcie rodzin cudzoziemskich
- Dialog międzykulturowy
- Praca z rodziną i gronem pedagogicznym/parentyfikacja
- Metodyka zajęć z dzieckiem międzykulturowym
- Psychologia migracji
- Współczesne problemy pedagogiki międzykulturowej w teorii i praktyce
- AI bez tajemnic – sztuczna inteligencja w edukacji
- Nauka czytania metodą sylabową
- Praktyczne wskazówki do pracy z dzieckiem ze spektrum
- Formy pomocy małemu dziecku w świetle przepisów prawa oświatowego,
- Integracja dzieci z zaburzeniami w środowisku rówieśników
- Metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi, w tym ze spektrum autyzmu
- Podstawy oligofrenopedagogiki dla nauczycieli
- “Ustawa Kamilka” czyli standardy ochrony małoletnich