Szanowni Państwo!
Zapraszamy na płatny kurs e-learningowy „Nauczanie języka polskiego jako obcego”. Kurs jest kursem doskonalącym umiejętności nauczycieli w dniach 25.09.2024 – 16.10.2024 r.
Kurs „Nauczanie języka polskiego jako obcego” będzie odbywał się na platformie e-learningowej w każdą środę, spotkanie z naszą trenerką – Magdaleną Dębowską – będzie nagrywanie i dostępne do Państwa dyspozycji przez cały okres trwania kursu „Nauczanie języka polskiego jako obcego”. Kontakt z trenerką odbywać się będzie poprzez czat, forum oraz liczne zadania, które dla Państwa będzie miała przygotowane. Pierwsze spotkanie na żywo z trenerką odbędzie się online 25 września 2024 r. o godz. 16:00 czasu polskiego. Pozostałe kontakty odbywać się będą poprzez platformę.
OPIS KURSU „Nauczanie języka polskiego jako obcego”:
- Kurs „Nauczanie języka polskiego jako obcego” jest płatną formą doskonalenia umiejętności nauczycieli.
- Odbędzie się w dniach od 25 września do 16 października 2024.
- Składa się ze spotkań na żywo (co środa, godz. 16.00-17.00), konsultacji indywidualnych z trenerką oraz nagrań (udostępnianych co czwartek na platformie edukacyjnej Google Classroom).
- Oferuje bogaty zbiór wypróbowanych technik, pomocy i praktycznych wskazówek dla początkujących nauczycieli jpjo.
- Pierwsze spotkanie na żywo z trenerką odbędzie się online 25 września 2024 r. o godz. 16:00 czasu polskiego. Linki do kolejnych webinarów, jak również nagrania i materiały będą pojawiały się na platformie Google Classroom.
TEMATYKA SZKOLENIA „Nauczanie języka polskiego jako obcego”:
- Wprowadzenie do metodyki języka polskiego jako obcego i planowanie kursu językowego.
- Nauczanie sprawności rozumienia ze słuchu oraz mówienia.
- Nauczanie sprawności czytania ze zrozumieniem i pisania.
- Zasady nauczania słownictwa oraz gramatyki.
W PAŹDZIERNIKU 2024 R. ZAPLANOWANA JEST DRUGA CZĘŚĆ KURSU “NAUCZANIE JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO” DOTYCZĄCA NAUCZANIA GRAMATYKI! SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
ZAŚWIADCZENIE O UKOŃCZENIU KURSU „Nauczanie języka polskiego jako obcego”:
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli SWP jest akredytowaną niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli i oferuje uczestnikom szkoleń zaświadczenia o ich ukończeniu.
Warunkiem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu kursu „Nauczanie języka polskiego jako obcego” jest aktywny w nim udział oraz przesłanie w terminie prac zaliczeniowych.
Certyfikat jest wliczony w cenę szkolenia.
OPŁATY za kurs „Nauczanie języka polskiego jako obcego”:
- 600,00zł
- Zniżki dla 5-osób lub więcej z jednej placówki
WYKŁADOWCA kursu „Nauczanie języka polskiego jako obcego”:
Magdalena Dębowska – lektorka języka polskiego jako obcego, doradczyni Lokalnego Ośrodka Metodycznego w Madrycie, nauczycielka polonijna z Hiszpanii.
REKRUTACJA na kurs „Nauczanie języka polskiego jako obcego”:
Aby wziąć udział w szkoleniu prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Opłatę należy uiścić podczas wypełniania formularza poprzez wgranie potwierdzenia wpłaty uczynionej przelewem tradycyjnym.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DO KURSU „Nauczanie języka polskiego jako obcego”:
Dane do przelewu:
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli SWP ul. Pieniężnego 6, 14-100 Ostróda,
nr konta 49 1020 3541 0000 5102 0389 9135
ILOŚĆ MIEJSC NA KURSIE „Nauczanie języka polskiego jako obcego”:
Ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
OPINIE UCZESTNIKÓW O POPRZEDNICH EDYCJACH KURSU „Nauczanie języka polskiego jako obcego”:
„Fantastyczne materiały dołączone do kursu! Jeszcze nie zdążyliśmy go dobrze zacząć a już korzystałam z nich w szkole!”
„Prowadząca w jednej nawet chwili zajęć nie była dla mnie nudna – nigdy jeszcze nie doświadczyłam takiego profesjonalizmu popartego niezwykłą erudycją i doświadczeniem.”
„Dzięki szkoleniu wiem od czego zacząć nauczanie jpjo, wiem co jest ważne i na jakie aspekty nauczania zwrócić szczególną uwagę, a także co można pominąć.”
„Jestem oszołomiona ilością materiałów, które otrzymałam. Chyba nie byłam jeszcze na kursie, na którym zostałabym tak wyposażona do dalszej pracy.”
„Kurs był wart uczestnictwa na 100%!”
Uczestnik szkolenia, który nie stawi się na szkoleniu bez wcześniejszego poinformowania organizatora, nie będzie uprawniony do zwrotu poniesionych kosztów szkolenia. Nieobecność na szkoleniu jest wyłączną odpowiedzialnością uczestnika, a wszelkie koszty związane z nieobecnością nie podlegają zwrotowi lub rekompensacie. Organizator zastrzega sobie prawo do rozstrzygania kwestii związanych z nieobecnością uczestnika na szkoleniu na podstawie powyższej zasady.
wrzesień 2024
Wydarzenia dla wrzesień
1
Wydarzenia dla wrzesień
2
Wydarzenia dla wrzesień
3
Wydarzenia dla wrzesień
4
Wydarzenia dla wrzesień
5
Wydarzenia dla wrzesień
6
Wydarzenia dla wrzesień
7
Wydarzenia dla wrzesień
8
Wydarzenia dla wrzesień
9
Wydarzenia dla wrzesień
10
Wydarzenia dla wrzesień
11
Wydarzenia dla wrzesień
12
Wydarzenia dla wrzesień
13
Wydarzenia dla wrzesień
14
Wydarzenia dla wrzesień
15
Wydarzenia dla wrzesień
16
Wydarzenia dla wrzesień
17
Wydarzenia dla wrzesień
18
Wydarzenia dla wrzesień
19
Mutyzm wybiórczy
Współczesne problemy pedagogiki międzykulturowej
Wydarzenia dla wrzesień
20
Wydarzenia dla wrzesień
21
Wydarzenia dla wrzesień
22
Wydarzenia dla wrzesień
23
Warsztaty Canva – od zera do bohatera
Nauczanie języka polskiego jako obcego
Wydarzenia dla wrzesień
24
Savoir – vivre w kontaktach z uczniami z niepełnosprawnościami
Wydarzenia dla wrzesień
25
Nauczanie języka polskiego jako obcego
Praca z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi i psychologicznymi
Podstawy oligofrenopedagogiki dla nauczycieli
Wydarzenia dla wrzesień
26
Psychologia migracji
Adaptacja w szkole, czyli strategie wspierania uczniów
Wydarzenia dla wrzesień
27
Wydarzenia dla wrzesień
28
Wydarzenia dla wrzesień
29
Wydarzenia dla wrzesień
30
Warsztaty Canva – od zera do bohatera
Nauczanie języka polskiego jako obcego
Wydarzenia dla październik
2
Nauczanie języka polskiego jako obcego
Praca z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi i psychologicznymi
Metody pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwojowymi
Metodyka zajęć z dzieckiem międzykulturowym
- Savoir – vivre w kontaktach z uczniami z niepełnosprawnościami
- Studium Metodyczne dla nauczycieli z USA
- Nauczanie języka polskiego jako obcego
- Adaptacja w szkole, czyli strategie wspierania uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Cyfrowe lekcje: bezpieczeństwo i AI w nowoczesnej edukacji
- Słowa mają moc – jak komunikacja wpływa na relacje?
- Diagnoza i wsparcie rodzin cudzoziemskich
- Dialog międzykulturowy
- Praca z rodziną i gronem pedagogicznym/parentyfikacja
- Metodyka zajęć z dzieckiem międzykulturowym