
Uczeń z zaburzeniami sensorycznymi – strategie wsparcia
Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy Państwa na szkolenie „Uczeń z zaburzeniami sensorycznymi – strategie wsparcia” które odbędzie się w dniu 16 maja 2024 o godz.: 20:00 w formule on-line.
Program szkolenia/Opis szkolenia:
• Czy wiesz, że nieskuteczne jest zwracanie uwagi dzieciom lub przerywanie im czynności, które służą zaspokojeniu specyficznych potrzeb sensorycznych, przeżywanych w danej chwili?
• Masz świadomość, że fidgetowanie jest mniej rozpraszające, niż ciągłe zwracanie uwagi?
• Zdajesz sobie sprawę z tego, że eliminowanie zachowań samouspokajających ucznia z deficytami sensorycznymi, wpłynie niekorzystnie na jego skupienie i uwagę, ale i na zachowanie dyscypliny?
• Czy potrafisz właściwie reagować na pobudzenie sensoryczne?
Szkolenie prowadzi mgr Magdalena Kosiń – fizjoterapeuta, logopeda, terapeuta i diagnosta zaburzeń integracji sensorycznej oraz trener metody DIR – Floortime. Ukończyła liczne szkolenia i kursy, by lepiej pomagać dzieciom z ASD. Na co dzień terapeuta dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz zaburzeniami sensorycznymi i genetycznymi. Od wielu lat prowadzi szkolenia stacjonarne i online dla specjalistów I rodziców w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Laureatka najwyższego odznaczenia – Złotej Odznaki Macierzy Szkolnej w Londynie, za wieloletnie wspieranie dzieci i młodzieży polskiej poza granicami kraju. Autorka dwóch książek na temat spektrum autyzmu: „Puzzle autyzmu – jak je ułożyć” oraz „Niedoskonała doskonałość”.